خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان از پروژه‌های ساماندهی پهنه‌ی شمالی شهر زاهدان بازدید کرد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان  به همراه معاونین استانداری، فرماندار زاهدان، سرپرست شهرداری زاهدان و تنی چند از مدیران ارشد استان از مناطق مختلف شهر زاهدان بازدید کرد و از نزدیک مسائل و مشکلات موجود را مورد بررسی قرار داد.

وی در این بازدید ضمن بررسی روند اجرای پروژه ها و برنامه های بازآفرینی شهری و ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی و سایر طرح‌های در حال اجرا در این مناطق، بر ضرورت اقدام به موقع جهت کاهش مشکلات به ویژه آنچه که در پهنه شمالی وجود دارد تاکید کرد.

استاندار در این بازدید گفت: به منظور پیشبرد هر چه بهتر امور باید مشکلات و موانع پیش روی اجرای پروژه ها به ویژه مباحث مالی و اعتباری به خوبی شناسایی و به صورت هفتگی گزارش داده شود تا با طرح در دولت جهت رفع آنها از حمایتهای دولت بهره مند شویم.

مدرس خیابانی در این بازدیدها در گفتگوی چهره به چهره با برخی از شهروندان مناطق حاشیه ای بر ضرورت همکاری، هم فکری و افزایش تعامل بین تمامی دستگاه ها جهت ارائه خدمت هرچه بهتر به مردم تاکید و کاهش مشکلات این مناطق را در اسرع وقت مورد توجه قرار داد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.