بهادری گفت: ۲۱ هزار و ۲۲۹ متر مربع از اراضی ملی استان ایلام به ارزش ۲۱ میلیارد و ۴۸۶ میلیون تومان طی امسال با همکاری مراجع قضایی و نیروی انتظامی رفع تصرف شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از رفع تصرف ۲۱ هزار و ۲۲۹ متر مربع از اراضی ملی استان ایلام به ارزش ۲۱ میلیارد و ۴۸۶ میلیون تومان طی امسال با همکاری مراجع قضایی و نیروی انتظامی خبر داد و گفت: این میزان اراضی ملی طی امسال در قالب ۵۰ مورد رفع تصرف توسط یگان حفاظت این اداره کل از دست افراد سود جو خارج شده است.

او افزود: ۲ هزار و ۵۰ متر مربع از این میزان رفع تصرف مربوط به ۱۱ عملیات رفع تصرف مرکز استان می‌باشد که ارزش مادی آن بیش از ۶ میلیارد تومان است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام ، مطرح کرد: ۱۹ هزار و ۱۷۹ مترمربع از اراضی رفع تصرف شده به ارزش حدود ۱۵ میلیارد تومان نیز مربوط به سایر شهرستان‌های استان به خصوص شهر دهلران می‌باشد که طی ۳۹ عملیات رفع تصرف شده است.

بهادری بیان کرد: در سال گذشته طی ۳۳۴ مورد رفع تصرف ، ۳۹ هکتار از زمین‌های ملی و دولتی سطح استان به ارزش ۳۵۰ میلیارد تومان از دست اشخاص سود جو خارج شده است.

او مطرح کرد: چنانچه مردم قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهر‌های سطح استان را دارند، ابتدا استعلامات لازم در این خصوص را از طریق اداره کل راه و شهرسازی به عمل آورده و از خرید هرگونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی ایلام نیز در این خصوص گفت: یگان حفاظت این اداره کل با قاطعیت تمام مقابل افراد سود جو و فرصت طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت المال را کوتاه می‌کند.

فریدون یاسمی افزود: مردم در معاملات خود شرایط احتیاط را رعایت کرده و پس از استعلامات لازم از اداره کل راه و شهرسازی و سایر ادارات مربوطه نسبت به خرید ملک اقدام کنند و در مواجهه با زمین‌خواری با شماره تلفن شبانه روزی ۱۶۵۶ یگان حفاظت اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.