مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: واگذاری مدیریت آب به تشکل‌های کشاورزی سبب کاهش تنش‌های اجتماعی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد علایی مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی در جلسه مدیریت شرایط اضطراری با تاکید بر مدیریت آب، ریسک و اهمیت آن به صورت سیستمی و نظام‌مند، گفت: تجربه خوب و موثر خراسان رضوی در واگذاری مدیریت آب به تشکل‌های کشاورزی و کاهش تنش‌های اجتماعی دستاورد ارزنده‌ای است.

او با بیان اینکه مدیریت افکار عمومی توسط مدیران صنعت آب و برق بسیار مهم و ضروری است و نقش کلیدی در مدیریت بحران‌ها و شرایط اضطراری دارد، افزود: مدیران آب و برق نیازمند افزایش توانمندی و مهارت‌های اجتماعی در زمینه مدیریت ریسک و مدیریت بحران هستند تا از طریق ارتباط شفاف و صادقانه با مردم، تنش‌های اجتماعی به خوبی مدیریت و کنترل شوند.


بیشتر بخوانید


در ادامه، جلال جهانبخشی جانشین مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: نگاه جزیره‌ای و جداگانه در مدیریت بحران نیازمند اصلاح و تغییر به مدیریت سیستمی و نظام‌مند است.

او از نقش موثر شورا‌های هماهنگی مدیریت بحران صنعت آب و برق در کنترل و مدیریت سریع و موثر شرایط اضطراری از تجارب موفقیت آمیز این شورا‌ها در زلزله سر پل ذهاب یاد کرد.

 

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.