مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از صدور گواهی آموزشی برای کارکنان شرکت کننده در جشنواره کتابخوانی رضوی خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، یاسر رحیمیان مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنا بر توافق به عمل آمده بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اداره کل کتابخانه های عمومی، برای کارکنان دستگاه های اجرایی استان که در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کنند و موفق به اخذ نمره قبولی شوند گواهینامه آموزشی صادر می شود.

رحیمیان افزود: بر همین اساس کارکنان دستگاه های استان می توانند با ورود به سایت جشنواره رضوی به آدرس www.samakpl.ir و مطالعه منابع معرفی شده در آزمون دوره ها شرکت کنند.

او ادامه داد: در صورت اخذ نمره قبولی، گواهی این دوره ها با عنوان حکومت مهدوی و وظایف منتظران و سبک زندگی بر اساس آموزه های دینی به مدت ۲۸ ساعت برای شرکت کنندگان صادر خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گفت: شرکت کنندگان با عضویت در سایت جشنواره علاوه بر اخذ گواهینامه آموزشی می توانند از مزایای مشارکت دیگر اعضای خانواده خود به قید قرعه جوایز جشنواره را نیز دریافت کنند.

یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی ازخردادماه آغاز شده و تا پایان مهرماه ادامه دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.