رئیس کتابخانه های عمومی گچساران گفت: تعداد کتابخانه‌ های عمومی این شهرستان در دولت تدبیر و امید ۶۱ درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، کوروش حسنی رئیس کتابخانه های عمومی گچساران گفت: پنج  باب کتابخانه عمومی در مناطق مختلف این شهرستان قبل از دولت تدبیر و امید وجود داشت که هم اکنون به ۱۳ باب رسیده است.

حسنی افزود: ۹هزار متر مربع به فضای کتابخانه های عمومی این شهرستان از سال ۹۲ تاکنون در قالب هشت باب کتابخانه افزوده شده است.

او تصریح کرد: مساحت کتابخانه‌ های عمومی این شهرستان بیش از ۲۸ هزار متر مربع است که ۹ هزار متر معادل ۳۴ درصد در دولت تدبیر و امید ایجاد شده است.

حسنی گفت: قبل از دولت تدبیر و امید سرانه فضای مطالعه در این شهرستان به ازای هر ۱۰۰ تن یک مترمربع بوده در حالی که هم اکنون به سه متر مربع رسیده است.

او اظهار داشت: بیش از ۱۲۰ هزار نسخه کتاب در موضوع‌ های مختلف ادبی، تاریخی، جغرافیایی، سیاسی و علمی در کتابخانه‌ های عمومی این شهرستان وجود دارد.

رئیس کتابخانه های عمومی گچساران افزود: این کتاب ها درقالب ۸۰ عنوان کتاب آماده ارایه به علاقه مندان به کتابخوانی در گچساران است.

حسنی اظهار داشت: هشت هزارو ۲۰۰ عضو فعال در کتابخانه های عمومی این شهرستان وجود دارد در حالی که این تعداد قبل از دولت یازدهم چهار هزار نفراست.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.