بخشدار ساربوک به همراه اعضای شورای شهر و فرمانده انتظامی به مناسبت ۲۶ شهریور روز ملی اورژانس و فوریت‌های پزشکی از زحمات پرسنل اورژانس ۱۱۵ مرکز ساربوک قدر دانی کرد.

انور رئیسی بخشدار بخش ساربوک شهرستان قصرقند ضمن تبریک روز ملی اورژانس و فوریت‌های پزشکی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: تلاشگران عرصه فوریت‌های پزشکی جزء کسانی هستند که در اولین لحظات بر بالین مصدومین و نیازمندانِ دریافت خدمات درمانی و اورژانسی حاضر و حفظ حیات آنان را بر عهده می‌گیرند که این امر نشان از اهمیت والای خدمت آن‌ها و جایگاه ارزشمند اورژانس است.

او گفت: ما برای انسان‌هایی که با ایثار و خود گذشتگی برای ارائه خدمات شایسته به بیماران و مراجعین تلاش می‌کنند ارزش قائل هستیم و قدر دان زحمات آن‌ها خواهیم بود.

بخشدار ساربوک افزود: نیرو‌های خدوم اورژانس و فوریت‌های پزشکی همواره خود را به دانش روز، مهارت‌های فنی و اخلاق حرفه‌ای آراسته و با احساس مسئولیت و رسیدن بر بالین بیماران در سریع‌ترین زمان ممکن بعنوان فرشتگان نجات، حلاوت نجات جان انسان‌ها را با عمق وجودشان احساس می‌کنند و زندگی دوباره را به ارمغان می‌آورند.

وی بیان کرد: به رسم یاد بود و گرامیداشت روز ملی اورژانس و فوریت‌های پزشکی با اهدا لوح سپاس و هدایا از زحمات پرسنل اورژانس ۱۱۵ مرکز ساربوک تجلیل شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار