مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس از گردآوری ۲۴۰۰ عنوان مقاله برای تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سعید کوشکی جهرمی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در شورای فرهنگ عمومی استان فارس با اعلام اینکه ۲۴۰۰ مقاله در دانشنامه دفاع مقدس فارس احصا شده است، گفت: برای تدوین دانشنامه دفاع‌مقدس کار به جدیت در حال انجام است.

او با بیان اینکه کتاب تاریخ فارس در دفاع مقدس و تاریخ شفاهی در حال تدوین و تالیف است، افزود: در ۲ سال اخیر تلاش بسیاری برای به سرانجام رسیدن این آثار شده است و در این زمینه ۴۰ درصد کار انجام پذیرفته است.

کوشکی جهرمی تصریح کرد: مشکل اصلی بنیاد برای ثبت خاطرات و آثار رزمندگان دفاع مقدس در این راه عروج رزمندگانی است که کار را متوقف می‌سازد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس تاکید کرد: برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه کتاب، فیلم و تکنولوژی‌های روز امیدواریم به کار سرعت ببخشیم.

او از رونمایی ۶۰ عنوان کتاب در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: استان فارس در رتبه اول کشور در زمینه تولید کتاب در زمینه دفاع مقدس قرار دارد و همچنین پیشنهاد داد تا جلساتی در اتاق فکر شورای فرهنگ عمومی پیرامون ۵ راهبرد بنیاد تشکیل شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار