وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه‌ای بازگشت به برجام را مطابق با منافع ملی این کشور اعلام کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه‌ای بازگشت متقابل به توافق هسته‌ای ایران (برجام) را مطابق با منافع ملی این کشور دانست.

این وزارت خانه در بیانیه خود نوشت: «بازگشت متقابل به توافق هسته‌ای  ایران به نفع منافع ملی ماست.»

در ادامه این بیانیه بدون اشاره به خروج یکجانبه ایالات متحده از برجام و بدعهدی‌های طرف‌های غربی در توافق هسته‌ای با ایران، ادعا شده است: «بازگشت به برجام بهترین راه برای محدود کردن برنامه هسته‌ای ایران و برخورد با رفتار‌های بی‌ثبات کننده آن است.»

وزارت خارجه آمریکا همچنین اعلام کرد تا کنون هیچ احتمالی برای دیدار بین هیئت‌های آمریکایی و ایرانی در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل وجود ندارد.

پیشتر نیز کاخ سفید در بیانیه‌ای مدعی شده بود که  جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا همچنان به روند دیپلماتیک با ایران معتقد است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ali
۰۸:۲۳ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
سلام درود توافق برجام همه برای ایران عزیز وهم برای امریکا خوب است حال که میخواهیم برجام اجرا شود چرا شما این دست وآندست میکنید منطق میگوید جلو ضرر را از هرجا بگیریم منفعت است چرا تعلل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
دروغ میگن ...دروغ میگن ...دروغ میگن
-
ناشناس
۰۷:۲۴ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
ترجمه این جمله وزارت خارجه امریکا : غلط کردیم از برجام خارج شدیم
ایران نباید بدون گرفتن تضمین لازم و اطمینان از لغو تحریم ها به تعهدات برجامی خود برگردد چون قول و امضای این شیطان صفتان امریکایی پشیزی ارزش ندارد و هرآن ممکن است نقض شود
Netherlands
ناشناس
۰۷:۱۹ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
هی دون می پاشه ما رو خر کنه...
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۵:۰۰ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
چون ایران همچنا ن مقتدرانه در مقابل امریکا وایسه جواب داده بود راه حل دیپلماتیک وجود دارد ایران این دفعه کمی حتما شل گرفت دبیرکل انرژی اتمی برا بازدید امد باز پرو شدن میگه برای جلوگیری از اتمی شدن ایران باید برگردیم ایران نباید با اینها هیچوقت دست به پایین صحبت کنه همبشه با دشمن خونخوار که قصد نابودی ما رو داره باید از بالا وبا قدرت ومحکم وبا اقتدار هم صحبت کنید هم در مقاباش محک وباقتدار وایسید وهم میان ایران خودتون رو براشون کوچیک نکنید الان بهشون اجازه بازرسی دادین باز پر رو شدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۲ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
*** هیهات من الذله ***

آمریکا
برو خونت و
دست از این رفتارهای مسخره.. و
خود خواهانه.. و
قلدرانه... بردار!!
** کسی دیگه تو دنیا ، گول مکر و حیله های تو را نمی خورد!
نگید ، نگفتید.ها.. !!!!!!

خوشبختانه ،
رئیس جمهور عزیز و محبوب ایران و ایرانی در سخنان خود گفتند :
*** هیچ موضوعی نمی‌تواند فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای ایران را توقف کند ***




" تا آخر ایستاده ایم "
جانم فدای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۱ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
مسئولین ایرانی.... نشوید ایران عروسک نیست که هرکشور یا دولتی هر جوری خواست باهاش بازی کنه بدانیم که اگر امریکا تمام تعهداد خود را هم عمل کند باز برگشت ایران به سود نه دولت نه ملت است دشمن دشمن است وهیچ دشمنی برای سود دشمن خود کاری نمیکند و همیشه با چاقویی که در استین پنهاد کرده روزی از پشت ضربه خواهد زد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۳ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
خب معلومه به نفع اونا هست ولی به نفع ایران نیست. حتی توافق هم انجام بشه بازم سودی واسه ایران نداره. کی حاضر میشه تو ایران سرمایه گذاری کنه؟ شاید فردا باز آمریکا زد زیرش. ریسک نمیکنن بانکهای خارجی و شرکتها.
تازه بقیه تحریم ها که برداشته نمیشه صد جور تحریم غیر هسته ای انجام داده آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
ولی به ضرر ماست چون با پیشرفت آزادانه ی فناوری هسته ای میتونیم انقدر پول دربیاریم که اصلا فرقی نکنه تحریم باشیم یا نه. پولم در نیاد میشه با برق ارزان و فراوان که به دست میاد نیازای داخلیو برطرف کرد. اصلن فوقش اینه که همون برقو صادر میکنیم یا باهاش رمز ارز میشه استخراج کرد.
توافق هسته ای به ضرر ماست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰
حالا فردا کیهان می نویسد که برگشت به برجام چون مطابق با منافع ملی امریکای جهان خوار است،نباید محقق شود.و نمایندگان دوباره شعار مرگ بر امریکا سر داده و پیوستن به برجام را بازگشت به مرگ صنعت هسته ای و نابودی دستاوردها خواهند خواند....
آخرین اخبار