نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مُهر در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۳۵ هزار دوز واکسن کرونا به این دو شهرستان‌ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید موسی موسوی نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مُهر در مجلس شورای اسلامی در دیدار با معاون بهداشتی وزیر بهداشت و درمان خواستار جهش بلند در روند واکسیناسیون و اختصاص سهمیه‌ای ویژه به لامرد و مهر جهت اجرای واکسیناسیون کامل شد.

رئیسی بدنبال این درخواست و اصرار نماینده مردم، با اختصاص ۳۵ هزار دوز واکسن موافقت کرد که با اعلام دکتر موسوی مبنی بر اینکه واکسن برکت متقاضیان بیشتری در حوزه انتخابیه دارد، مقرر شد از این تعداد ۲۰ هزار دوز واکسن برکت ارسال شود.

گفتنی است پیش‌بینی می‌شود با اختصاص بزرگترین محموله واکسن کرونا، روند واکسیناسیون در لامرد و مهر تکمیل شده و تمامی افراد بالای ۱۸ سال واکسینه شوند. در عین حال در نشست دکتر موسوی با دکتر رئیسی مقرر گشت محموله ۳۵ هزار دوزی به سرعت در اختیار مردم قرار گیرد و اگر روند واکسیناسیون ناتمام ماند، تعداد باقیمانده مجدداً هفته آینده ارسال شود.

اضافه می‌شود پیش از این نیز با پیگیری دکتر موسوی محموله‌های ویژه‌ای جهت لامردی‌ها و مهری‌های مقیم کویت و همچنین پرسنل صنایع مستقر در منطقه (پالایشگاه پارسیان، آلومینیوم جنوب، پالایشگاه استحصال اتان، منطقه عملیاتی پارسیان و ...) اختصاص یافته بود که به گروه‌های هدف تزریق شد.

شهرستان‌های لامرد و مُهر در فاصله ۳۶۵ و ۳۳۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.