مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۲۳ فقره پرونده با موضوع تخلفات کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و درمان در مدت یک هفته گذشته برای رسیدگی در شعب زاهدان تشکیل شده است.

حیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در مبارزه قاطع با فساد و مفسد به خصوص در زمینه احتکار نیازمندی های مردم طی یک هفته گذشته با ۳۰ اکیپ گشت مشترک ۱۶۵ واحد را مورد بازرسی قرار داده است.

وی گفت: ۳۷۰ فقره پرونده با موضوعات تخلفات کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و درمان در مدت یک هفته در شعب مربوطه رسیدگی و مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: میزان صدور جرایم در این مدت ۴۰ میلیارد و ۷۴۴ میلیون و ۱۰۳ هزار ریال بوده است.

وی بیان کرد: بهمراه نماینده دادستان و دیگر ارگان های تابعه در گشت های مشترک طی یک هفته گذشته تعداد هشت واحد صنفی به دلیل تخلفاتی چون رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی و گرانفروشی پلمب و متصدیان واحدهای متخلف جهت اعمال قانون به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

میرزایی گفت: تعزیرات حکومتی استان در زمینه کمک به رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال و تولید ملی نیز با حضور در نشست های مستمر استانداری درصدد ایجاد راه حلی برای حل مشکلات مرغداری های سطح شهر و رفع موانع تولید در چارچوب قانون بوده و از هیچ کمکی در این زمینه کوتاهی نخواهد کرد.

وی افزود: در همین راستا با حضور در جلسه تنظیم بازار برای از بین بردن موانع تولید و کمک به متصدیان مرغداری ها، تعزیرات حکومتی با ارائه فرصت و عدم اقدامات در خصوص تعطیلی این واحدها می تواند سهم چشم گیری داشته باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.