معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان گفت: ۳۱ هزار و ۵۳۸ دانش‌آموز پایه اول ابتدایی در مدارس استان ثبت‌نام کردند و مشخصات ۹۹.۷۹ درصد آنان در سامانه سیدا ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،صدیقه عبداللهی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان با بیان این که ۳۱ هزار و ۵۳۸ دانش‌آموز پایه اول ابتدایی در مدارس استان ثبت‌نام کرده اند، اظهار داشت: براساس گزارش سامانه سیدا، تعداد محدودی از دانش آموزان پایه اول ابتدایی هنوز تعیین وضعیت نشده‌اند، لذا از اولیا درخواست می‌شود در اسرع وقت نسبت به ثبت نام فزرندان خود در نزدیک‌ترین مدرسه به محل سکونتشان اقدام کنند.

عبدالهی افزود: همچنین تاکنون بیش از ۹۱ درصد دانش‌آموزان دوره‌های تحصیلی موفق به ثبت‌نام شده اند و وضعیت ثبت نام در پایه‌های میانی نیز مطلوب است  هم چنین مشخصات ۹۹.۷۹ درصد از ثبت نام کنندگان در سامانه سیدا ثبت شده است.

او اضافه کرد: براین اساس ثبت نام در پایه هفتم ۹۱.۹۶ درصد و در پایه دهم که نیاز به توجه جدی دارد ۶۳.۸۴ درصد است و لازم است در فرصت باقی مانده زمینه ثبت‌نام تمام دانش آموزان فراهم شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: شروع شکوهمند فعالیت‌های آموزشی در شرایط کرونایی موجود یکی از مهم‌ترین اولویت‌های نظام تعلیم و تربیت است که تحقق آن مستلزم برنامه‌ریزی، هماهنگی، مشارکت، هوشیاری و مسوولیت پذیری و نظارت حداکثری همه عوامل سهیم و موثر است.

استان کردستان ۳۰۰هزار دانش‌آموز دارد که در سه هزار و ۸۰۰ واحد آموزشی تحصیل می کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.