مدیرعامل بیمارستان رضوی مشهد گفت: در نیمه نخست امسال نزدیک به سه هزار بیمار مبتلا به کرونا در این بیمارستان بستری شده و خدمات لازم را دریافت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن محور مدیرعامل بیمارستان رضوی مشهد گفت: همچنین در این مدت بیش از ۱۸ هزار و ۲۰۰ بیمار کرونایی به ۲ بخش تریاژ عمومی و تنفسی اورژانس بیمارستان رضوی و افزون بر هفت هزار و ۵۰۰ بیمار به کلینیک داخلی و ریه این بیمارستان مراجعه و خدمات مورد نیاز را دریافت کردند.

او افزود: بیمارستان رضوی از زمان ابلاغ دستور تولیت آستان قدس رضوی یک سوم تخت‌های خود را در فضای مجزا به ارائه خدمات پزشکی به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داد.

محور بیان کرد: همچنین یکی از ساختمان‌های این بیمارستان در کنار ساختمان‌های فاز یک و ۲ با تغییر کاربری به فضای جدید برای تزریق سرپایی آمپول رمدسیویر به بیماران کرونایی اختصاص داده شد که زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعالیت می‌کند.

او با بیان اینکه بخش ویژه تزریق رمدسیویر بیمارستان رضوی بطور میانگین امکان ارائه خدمات به ۳۰۰ بیمار در روز را دارد تصریح کرد: بیش از ۶ هزار و ۱۵۰ بیمار تا نیمه نخست شهریور ماه امسال از خدمات این بخش بهره‌مند شده‌اند.

محور اظهار کرد: همچنین در هر شبانه روز حدود ۳۰۰ سی. تی. اسکن ریه بیماران کرونایی در این بیمارستان انجام می‌شود که در مجموع در نیمه نخست امسال افزون بر ۱۴ هزار بیمار سرپایی و بستری شده کرونایی از خدمات سی. تی. اسکن واحد تصویربرداری این بیمارستان استفاده کرده‌اند.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.