مراکز واکسیناسیون کرونا در مشهد به نقشه و مسیریاب نشان افزوده شده است به طوری که کاربران بدین طریق می‌توانند به نشانی دقیق مرکز واکسیناسیون کرونا دسترسی داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی قلیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر ۴۷ پایگاه و مرکز تجمیعی واکسیناسیون در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد نظیر فریمان، سرخس، قوچان، چناران، کلات، طرقبه، خواف، کاشمر، گلبهار، بردسکن و تایباد دایر است.

او افزود: ۲۹ پایگاه از این تعداد پایگاه تجمیعی واکسیناسیون است که با مشارکت سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها به منظور گسترش خدمات‌رسانی و سهولت در دسترسی شهروندان راه‌اندازی شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: هم اکنون متولدان سال‌های ۱۳۷۰ و قبل از آن مشمول دریافت واکسن کرونا هستند.

قلیان بیان کرد: مراکز واکسیناسیون کرونا در مشهد به نقشه و مسیریاب نشان افزوده شده است به طوری که کاربران نقشه و مسیریاب این نرم افزار بدین طریق می‌توانند به نشانی دقیق مرکز واکسیناسیون کرونا دسترسی داشته باشند و در زمان فراخوان با توجه به منطقه مسکونی خود به نزدیکترین محل واکسیناسیون مراجعه کنند.

همچنین کاظم فرهمند قائم مقام معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از مجموع پنج میلیون دُز واکسن وارد شده کرونا به کشور ۷۰۰ هزار دُز آن به دانشگاه علوم پزشکی مشهد اختصاص یافته است.

او افزود: دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم اکنون به لحاظ واکسیناسیون گروه‌های هدف در سطح کشور رکورددار است که در این راستا تاکنون ۳۶ درصد گروه‌های هدف زیر پوشش این دانشگاه واکسینه شده‌اند.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.