مدیر بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان از توزیع ۴ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام مصطفی اژدری مدیر بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان از توزیع ۴ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در هفته دفاع مقدس خبر داد.

او با اشاره به این که این کمک‌ها در قالب بسته‌های معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود، افزود: کمک‌های معیشتی بین نیازمندان هر محله از طریق مساجد بعد از شناسایی نیازمندان محله در آن جا توزیع خواهد شد.

مدیر بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان بابیان این که شروع عملیات و جمع آوری کمک‌های مردمی از هفته دفاع مقدس خواهد بود، بیان داشت: جمع آوری کمک‌های مردمی از هفته مسجد در تاریخ ۳۰ مرداد شروع و به لطف الهی در روز ۳۰ شهریور در هفته دفاع مقدس توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام اژدری هدف از توزیع بسته‌های معیشتی را لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و اوج گرفتن نهضت مواسات و خدمت به مردم از طریق مساجد استان دانست و تصریح کرد: بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ مبنی بر محوریت مساجد در شناسایی نیازمندان و ارائه خد مات مختلف به آن‌ها تعداد زیادی از مساجد با محوریت امام جماعت به جمع آوری کمک‌های مردم در جهت لبیک به امام امت اقدام کردند.

او افزود: با همت خیرین و مردم مبلغ ۸ میلیارد ریال کمک‌های مردمی جمع آوری شده و در قالب ۴ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی با کمک‌های برخی نهاد‌ها توزیع خواهد شد.

این رزمایش با هدف لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و با در نظر گرفتن آسیب‌های اقتصادی ناشی از شیوع کرونا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.