مدیر واحد مبارزه با بیماری‌های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: ۶۴درصد از جمعیت منطقه میانجنگل از توابع بخش مرکزی فسا از برنامه واکسیناسیون کرونا استقبال کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فریدا فرهمند پور، مدیر واحد مبارزه با بیماری‌های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان فسا بیان کرد: با استقبال ساکنان و عشایر منطقه میانجنگل، تا ۲۳ شهریورماه  به ۱۹۰۰ نفر از گروه های هدف در این منطقه نوبت اول واکسن کرونا تزریق شده است.

او تصریح کرد:  تاکنون ۳۵۰ نفر نوبت دوم واکسن خود را دریافت کرده اند و در مجموع  ۲ هزار و ۲۵۰  دُز واکسن کرونا به گروه های هدف تزریق شده است. 

فرهمندپور ادامه داد:  شماری از جمعیت این منطقه به علت کار فصلی در بیرون از منطقه و در شهرستان های دیگر مشغول به فعالیت هستند که با مراجعه این افراد کار لکه گیری و تزریق واکسن به این افراد انجام می شود و انتظار می رود بالای ۸۰ درصد جمعیت منطقه علیه کرونا واکسینه شوند.

مدیر واحد مبارزه با بیماری های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان فسا افزود:  با توجه به افزایش ذخیره و سهمیه دریافتی واکسن، از همشهریان دعوت می شود با مراجعه به مراکز واکسیناسیون، علیه کرونا واکسینه شوند.

او اضافه کرد: واکسیناسیون عمومی تاثیر زیادی در  مبتلا نشدن به بیماری شدید و کاهش مرگ و میر و بستری در بیمارستان را دارد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
عالی