رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند گفت: با نزدیک شدن به فصل پائیز و مشکلات زیست محیطی مسیل نهاوند، ضرورت دارد این محل پاکسازی و ساماندهی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مهرداد سلگی رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند بیان کرد: شهرداری و امور آب شهرستان نهاوند باید برای ساماندهی و پاکسازی مسیل‌های شهر نهاوند اقدام نمایند.

او افزود: مسیل شهر نهاوند، همواره کانون تخلیه فاضلاب ، زباله‌ و نخاله‌های ساختمانی و منبع انتشار بوی نامطبوع  است.

سلگی ادامه داد: این محل کانون آلودگی و تکثیر جوندگان موذی مثل موش شده که نیاز به پاکسازی و ساماندهی  و این مطالبه شهروندان است.

سلگی رئیس حفاظت محیط زیست نهاوند افزود: این مسیل مجرای طبیعی است که روان آب حاصل از باران، برف و رگبار‌ها موقت در آن جریان پیدا می‌کند که با توجه به توسعه و رشد جمعیت در این مسیل در معرض تخریب و آلودگی قرار گرفته است.

او افزود: با توجه به اخطاریه‌های زیستی محیطی و تشکیل کارگروه ساماندهی مسیل‌ها و همچنین آلایندگی و وضعیت نامناسب مسیل و فرارسیدن فصل پاییز، لازم است شهرداری  و امور آب شهرستان برای جلوگیری از آلاینده‌های زیست محیطی و هرگونه سیلاب و آب‌گرفتگی و ... که می‌تواند اثرات منفی دیگری در شهر داشته باشد نسبت به لایروبی، پاکسازی، بررسی و اصلاح شیب مسیل اقدام نماید.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.