سرهنگ نجفی گفت: در هفته ناجا تلاش داریم با توسعه سطح همکاری‌ها و تعاملات برون سازمانی رویکرد جامعه محوری نیروی انتظامی در تولید و حفظ امنیت پایدار را به نمایش بگذاریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ حسین نجفی جانشین انتظامی استان ایلام در هفتمین جلسه برنامه ریزی هفته ناجا، گفت: امنیتی در جامعه‌ پایدار است که متکی به مردم بوده و مردم در آن نقش ایفا نمایند.

او افزود: در هفته ناجا تلاش داریم با توسعه سطح همکاری‌ها و تعاملات برون سازمانی رویکرد جامعه محوری نیروی انتظامی در تولید حفظ امنیت پایدار را به نمایش بگذاریم.

جانشین انتظامی استان در ادامه به نقش مردم در تولید امنیت اشاره کرد و افزود: آحاد مردم یا به عنوان فرد در خانواده و یا به عنوان فرد در جامعه نقش اساسی در تولید و برقراری امنیت اجتماعی پایدار دارند.

او در ادامه با تاکید بر اجرای کیفی برنامه‌های این هفته در استان بیان کرد: در تهیه و تدوین برنامه‌های این هفته تلاش شده تا کمیت برنامه‌ها کیفیت آن را تحت تاثیر قرار ندهد، بنابراین کیفیت اجرای برنامه‌ها همواره مد نظر بوده و می‌باشد.

او با اشاره به شعار هفته ناجا " پلیس هوشمند، امنیت پایدار" اظهار کرد: اقدامات پلیس باید در راستای تحقق شعار امسال باشد و برای آگاه سازی عمومی اطلاع رسانی گسترده‌ای انجام شود.

او بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه‌های آموزش همگانی نیروی انتظامی در هفته ناجا برای اقشار مختلف مردم خصوصا قشر دانش آموزان در بستر فضای مجازی برگزار و ارائه خواهد شد.

 برنامه‌های هفته ناجا از ۱۷ مهرماه ۱۴۰۰ با شعار "پلیس هوشمند، امنیت پایدار آغاز می‌شود و تا ۲۳ مهرماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.