صفری گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۵ نفر از فرزندان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از تسهیلات سربازی این نهاد بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۵ نفر از فرزندان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از تسهیلات سربازی این نهاد بهره‌مند شده‌اند.

او فراهم کردن زمینه کمک به معیشت و اقتصاد خانواده‌های تحت حمایت را از اهداف مهم تسهیلات سربازی اعلام کرد و افزود: در ۵ ماه گذشته از مجموع تسهیلات سربازی ارائه شده به فرزندان خانواده‌های تحت حمایت، ۲۴ نفر از معافیت سربازی، ۶ نفر از کاهش تعرفه خدمت سربازی و ۲۵ نفر هم از انتقالی محل خدمت سربازی به محل سکونت، بهره‌مند شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با تأکید بر اینکه توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت، اولویت اصلی کمیته امداد است، گفت: اشتغال فرزندان بهره‌مند از خدمات معافیت سربازی این نهاد، از اقدامات و خدمات مهم کمیته امداد استان زنجان بوده است.

صفری ادامه داد:  هم اکنون تعداد ۲۶هزار و ۳۹۰خانوار  تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.