رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: واحد‌های بهداشتی، درمانی و امدادی دانشگاه از آمادگی نسبی برای ارائه خدمات در ایام اربعین برخوردار هستند .

سید محمد هاشمی شهری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: واحدهای بهداشتی، درمانی و امدادی دانشگاه از آمادگی نسبی برای ارائه خدمات در ایام اربعین برخوردار هستند و لازم است تا واحدهای تابعه دانشگاه خود را برای اجرای هر اقدام و یا ارایه هر خدمت احتمالی مورد نیاز آماده کنند.

سید محمد هاشمی شهری   اظهار کرد: دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا بر اساس واقعیت‌های همه گیری تصویب می‌شود و فصل الخطاب هرگونه اقدام جمعی در ایام اربعین است.

وی افزود: واحد‌های بهداشتی، درمانی و امدادی دانشگاه از آمادگی نسبی برای ارائه خدمات در ایام اربعین برخوردار هستند و لازم است تا واحد‌های تابعه دانشگاه خود را برای اجرای هر اقدام و یا ارایه هر خدمت احتمالی مورد نیاز آماده کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: مجوز خرید و نصب یک دستگاه پت اسکن برای بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع)، دو دستگاه ام آر آی برای بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) زاهدان و ایرانمهر سراوان، یک دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس برای ساختمان شهید حاج قاسم سلیمانی در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) اخذ شده و مراحل مختلف تامین اعتبار، انتقال، تامین زیرساخت‌های ساختمانی و نصب و راه اندازی در حال انجام است.

هاشمی شهری گفت: همچنین با پیگیری‌های صورت گرفته، یک دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس از محل اعتبارات بانک جهانی تحویل بیمارستان امام خمینی (ره) خاش شده است

وی افزود: یک دستگاه CRRT (همودیالیز مداوم) و یک دستگاه جدید وپیشرفته آنژیوگرافی نیز تحویل بیمارستان علی ابن ابی طالب (ع) شده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: ان شالله به یاری خدا و تلاش و پشتکار متخصصین حوزه سلامت بتوانیم خدمات را با سرعت و کیفیت بیشتر به هم استانی‌های عزیز ارایه دهیم

وی تصریح کرد: باتوجه به تامین منابع مالی و کاهش هزینه‌های غیرضروری خوشبختانه میزان ریالی حقوق دستیاران در رشته‌های تخصصی ۲ برابر شده است که لازم است تا به این جهت از همکاران دانشکده پزشکی تشکر کنم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار