معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه از احداث ۱۲ دستگاه پل جدید در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علی سلیمی معاون راهداری این اداره کل با اشاره به اهمیت ایمن‌سازی محور‌های مواصلاتی و ساماندهی ابنیه فنی راه‌ها در جهت افزایش عمر مفید راه و ابنیه، جلوگیری از بسته شدن مسیر در زمان وقوع سیلاب‌های احتمالی از مهمترین دلایل احداث پل در استان کرمانشاه است.

او گفت: برای رفع نقاط پرحادثه، ارتقای سطح ایمنی از ابتدای سالجاری تا کنون ۱۲ دستگاه جدید در شهرستان‌های استان کرمانشاه احداث شده و برای ۱۰ دستگاه پل نیز تعمیرات انجام شده است.

سلیمی عنوان کرد: به منظور روان‌سازی ترافیک، افزایش سرعت عبور و مرور، افزایش ضریب ایمنی کاربران جاده‌ای عملیات تعریض ۵۴ دستگاه پل تکمیل شده و ۳ پل در محور هلشی بصورت پیمانی تعریض شده است.

او با اشاره به تنقیه بیش از ۱هزار دستگاه پل بصورت امانی و پیمانی گفت: عملیات خاکبرداری و تنظیم سطح و بستر ورودی و خروجی ۴۷۶ دستگاه پل طی ۵ ماهه سالجاری انجام شده است.

سلیمی گفت: به منظور ایجاد بستر مناسب، با مطالعات صورت گرفته در جهت اصلاح پیچ‌های خطرناک، ۳ دستگاه پل احداث شده است.

او پایان افزود: پل علی آبادگروس شهرستان صحنه با پیشرفت ۱۰۰ درصدی آماده بهره‌برداری است و ۸ دستگاه پل ۱۲ متری خرپایی برای موارد اضطراری مونتاژ شده است.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.