شیبه گفت: باتوجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید و کمک به دانش آموزان نیازمند خوزستان، پویش ملی شورعاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خوزستان گفت: همزمان با سراسر کشور، پویش ملی شورعاطفه‌ها در استان در حال اجرا است و باتوجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید و به منظور جمع آوری کمک‌های مردمی برای تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند برگزار می‌شود.

او افزود: به منظور رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، همچون پارسال پایگاه‌های کمیته امداد در سطح شهر‌ها مستقر نخواهد شد و جذب کمک‌های مردمی در شور عاطفه‌ها از روش‌های غیرحضوری انجام می‌شود.

شیبه بیان داشت: پویش شور عاطفه‌ها با همکاری صدا و سیما، آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی، بسیج و همچنین مشارکت فعال مراکز نیکوکاری با شعار با هم مشق محبت بنویسیم از ۲۰ شهریورماه آغاز و تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خوزستان تصریح کرد: مردم خیراندیش و نیکوکار استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به‌صورت غیرحضوری و از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۰۴ و همچنین کد دستوری #۰۶۱* ۱۸۸۷۷ تلفن همراه و اپلیکیشن‌های بانکی تلفن همراه و از طریق اسکن کد QR درگاه پرداخت الکترونیکی به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.