مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: مردم نوع‌دوست و سخاوتمند استان مبلغ ۹ میلیارد تومان به دانش آموزان نیازمند در جشن عاطفه‌ها کمک کردند.

جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با قدردانی از مشارکت پرشور مردم در برگزاری جشن عاطفه‌ها در قالب پویش ملی ایران همدل گفت: با وجود ویروس کرونا و مستقر نشدن پایگاه‌ها و غیرحضوری بودن مدارس، خیرین استان مبلغ ۹ میلیارد تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

او با بیان اینکه کمک‌های غیر نقدی جمع‌آوری شده شامل؛ نوشت افزار، پوشاک، کیف و کفش بودند که پس ضدعفونی کردن به دست دانش‌آموز نیازمند می‌رسند، اظهار کرد: با کمک‌های نقدی جشن عاطفه‌های امسال نیز تعدادی تبلت خریداری و توزیع شد و تعدادی دیگر نیز به زودی تهیه و به این دانش آموزان اهدا می‌شود.

شیبه با اشاره به اینکه توزیع تبلت‌ها با اولویت‌بندی انجام می‌شود و دانش آموزان ساکن مناطق محروم و کم برخوردار در اولویت هستند، بیان داشت: تلاش ما این است که توزیع آن‌ها با محوریت مدارس انجام شود، زیرا بیشترین شناخت را مدیران و شورای مدرسه از دانش آموزان دارند، ضمن اینکه برخی مدارس نیز معین مدارس دیگر می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان تصریح کرد: علیرغم شیوع ویروس کرونا، مستقر نشدن پایگاه‌های شور عاطفه‌ها در سطح استان، تعطیلی و مدارس و توزیع نشدن پاکت برای جمع آوری کمک‌های نقدی بین دانش آموزان، اما شاهد افزایش چشمگیر مشارکت‌های مردمی بودیم و در مقایسه با پارسال کمک‌های بیشتری جمع آوری شد.

حمایت کمیته امداد از ۳۰ هزار دانش آموز و دانشجو

این مقام مسئول با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از ۳۰ هزار دانش‌آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان هستند، ادامه داد: تلاش می‌کنیم در سال تحصیلی جدید که با شرایط کرونایی آموزش بیشتر دانش آموزان مجازی شده است، هیچ دانش‌آموزی بخاطر نداشتن ملزومات تحصیل از جمله وسایل الکترونیکی هوشمند از تحصیل بازنماند.

شیبه در ادامه گفت: با تلاش جهادگران قرارگاه جهادی امام رضا (ع) و امام جمعه و نماینده، ولی فقیه در خوزستان ۳ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۷۵۰ میلیون تومان در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی توزیع شد، همچنین با اعلام همکاری شرکت پست برای جمع‌آوری و ارسال اقلام لوازم‌التحریر اهدایی از سوی مردم، خیران می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را برای دانش‌آموزان نیازمند از طریق پست به دفاتر کمیته امداد استان ارسال کنند.

او با تشکر از مشارکت بی نظیر مردم نیکوکار، خیران، نهاد‌ها و همه دستگاه‌های اجرایی در شورعاطفه‌ها، اظهار داشت: خیران و نیکوکاران خوزستانی می‌توانند با شماره‌گیری #۰۶۱۱۸۸۷۷* و #۱۴* از طریق تلفن همراه، کمک‌های نقدی خود را برای رفع مشکلات دانش آموزان نیازمند پرداخت کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.