دادستان سیرجان گفت: با کمک بیش از ۱۰ میلیارد ریالی انجمن حمایت زندانیان سیرجان، ۲۱ مددجوی زندانی شهرستان سیرجان آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محسن نیک ورز، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان در حاشیه بازدید رئیس کل دادگستری استان کرمان از شعب دادسرای عمومی و انقلاب سیرجان گفت: با کمک بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۴۴ میلیون و ۶۱۰ هزار ریالی انجمن حمایت زندانیان سیرجان، ۲۱ مددجوی شهرستان سیرجان آزاد شدند.

او افزود: طی امسال، همچنین ۳۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال نیز به صورت هدفمند و در قالب ابزار کار و تحویل در محل کسب و کار به زندانیان بعد از خروج و خانواده‌های تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان سیرجان پرداخت شده است.

نیک ورز بیان کرد: در مجموع طی امسال، ۴۶ نفر از مددجویان آزاد شده و خانواده‌های تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان سیرجان از تسهیلات اشتغال زایی این انجمن استفاده کرده اند.

او بیان داشت: طی امسال  ۹.۲ درصد از کل مددجویان ورودی به زندان‌های استان کرمان وارد زندان سیرجان شده‌اند که این تعداد نسبت به مدت مشابه پارسال ۶.۷ درصد کاهش داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان تصریح کرد: در حال حاضر ۹۵.۶ درصد از مددجویان زندان سیرجان مرد و ۴.۴ درصد زن هستند.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار