نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی به پروژه انتقال آب از خوزستان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  سیدلفته احمدنژاد نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز سه شنبه ۲۳ شهریور ماه اظهار کرد: جمهوری اسلامی ثبات سیاسی و امنیت ملی را تامین کرده و موفقیت‌هایی در مسیر اهداف انقلابی اسلامی به دست آورده ایم. مردم ایران در سال‌های اخیر با انواع و اقسام تحریم‌ها رو به رو بوده اند و دشمنان چهره دفاع از مردم را به خود گرفته اند و با اتکا به تروریسم بین المللی رسانه‌ای خود سعی در ایجاد یاس و ناامیدی در مردم دارند.  

وی ادامه داد: مردم غیور ایران اسلامی هوشیار هستند و فریب این فتنه گران و عوامل بیگانه را نمی‌خورند. مسئولان کشوری و لشکری باید برای حل مشکلات مردم بی واسطه در بین مردم حضور پیدا کنند و مشکلات مردم را بشنوند.  

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی  توضیح داد: خوزستان دروازه ورود تشیع به ایران و مهد فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی است. آثار تمدنی این استان نشان دهنده رونق و آبادانی این استان است. خوزستان برای همه ایران مهم بوده و هزاران شهید را تقدیم اسلام کرده است. اما قصه پر قصه این روز‌های خوزستان دل همه ما را به درد آورده است و این شرایط شایسته مردم خوزستان و خرمشهر نیست و لازم است همه برای رفع سریع و کوتاه مدت مشکلات و ریشه کنی محرومیت از این استان برنامه ریزی کنند و آستین بالا بزنند و این بار ایران دین خود را به خوزستان ادا کند.  

این نماینده مردم خوزستان در مجلس توضیح داد: معضل بیکاری، حاشیه نشینی، عمران شهری و فاضلاب شهر‌های خوزستان از جمله مشکلات این استان است و باید به عنوان اولویت‌های دولت سیزدهم باشد. وظیفه همه مسئولان است که در این مسیر تمام توان و همت خود را به کار ببندند. دستگاه‌های دولتی با بسیج تمام امکانات باید این مشکلات را حل کنند.  

وی در پایان تاکید کرد: آسیب‌هایی که به محیط زیست خوزستان وارد شده باید با برنامه جامع و زمان بندی شده مرتفع شود. پذیرفتنی نیست که مسئولان وزارت نیرو و محیط زیست بدون پشتوانه علمی به دنبال صدور مجوز انتقال آب از خوزستان باشند و این حداقل انتظار به حق مردم خوزستان و خرمشهر است. خرمشهر همچنان در وضع جنگ زدگی از سو مدیریت‌ها به سر می‌برد.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار