صبح امروز مرکز تجمیعی واکسیناسیون شبانه روزی هلال احمر ابادان با حضور معاون فنی و عملیاتی اورژانس کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، افتتاح مرکز تجمیعی شبانه روزی واکسیناسیون آبادان در جمعیت هلال احمر این شهرستان با حضور حسین عرفانی ، معاون فنی و عملیاتی اورژانس کشور انجام شد

عرفانی در این افتتاحیه گفت : با افتتاح مرکز شبانه روزی واکسیناسیون در شهرستان آبادان روند واکسیناسیون در این شهرستان سریع تر خواهد شد.

او با اشاره به  فاصله گرفتن از پیک پنجم کرونا ادامه داد: واردات حجم بالای واکسن به کشور و تولید واکسن برکت به تعداد زیاد برای مقابله با این ویروس صورت گرفته است.

راه اندازی دو مرکز شبانه روزی واکسیناسیون دیگر در آبادان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز با بیان افتتاح سومین مرکز واکسیناسیون شبانه روزی در جنوب غرب خوزستان گفت:مراکز تجمعی در منطقه ما به بهترین صورت در حال ارائه خدمات  وتزریق واکسن هستند.

سلمان زاده افتتاح این مرکز را نتیجه همکاری مرکز مدیریت فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی و جمعیت هلال احمر شهرستان آبادان با دانشگاه علوم پزشکی آبادان خواند و از افتتاح دو مرکز تجمیعی شبانه‌روزی واکسیناسیون دیگر در منطقه جنوب غرب خوزستان در هفته ی آینده خبر داد.

او ادامه داد: در حال حاضر در جنوب غرب خوزستان سن واکسیناسیون گروههای هدف از افراد ۳۰ سال به بالا است اما در روستاهای منطقه تمام افراد بالای ۱۸ سال می توانند برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: در حال حاضر شهرستان ها و روستاهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی آبادان هیچ گونه مشکلی در تعداد واکسن ندارند و در هفته آینده نیز دزهای جدید واکسن به این منطقه ارسال خواهد شد.

گرما مانعی برای مراجعه متقاضیان واکسیناسیون نمی شود

سید نادر نقیبی ، رئیس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان  درادامه این افتتاحیه هدف اصلی افتتاح  مراکز شبانه روزی تجمیعی واکسیناسیون در منطقه را گرمای هوا خواند که ممکن است سبب شود تا شهروندان نتوانند در ساعات روز برای واکسیناسیون مراجعه کنند بنابراین با هدف سرعت بخشی در واکسیناسیون این مرکز شبانه روزی افتتاح شد.

نقیبی در خصوص میزان تزریق واکسن در روز اول آغاز به کار این مرکز افزود:امروز در مرکز شبانه روزی واکسیناسیون آبادان  ۲۵۰ دز واکسن سینو فارم و ۵۰ دز واکسن آسترازنکا برای تزریق موجود است.

او در پایان گفت: از زمان آغاز همه گیری کرونا اورژانس دانشگاه علوم پزشکی آبادان تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات به شهروندان قبل و بعد از انتقال بیماران به بیمارستان های شهرستان آبادان خرمشهر وشادگان کرده است.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.