فرماندار اردبیل از احیای دوباره ۱۵ واحد تولیدی راکد و بازگشت آن‌ها به چرخه تولید در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعو امامی یگانه، فرماندار اردبیل گفت: برای احیای این واحد های تولیدی راکد  ۸۰۰ میلیارد ریال  سرمایه‌گذاری شده و برای  ۱۰۰نفر هم فرصت اشتغال فراهم شد.

او با بیان اینکه امسال ۴۵ واحد تولیدی راکد در این شهرستان شناسایی شده است، افزود: این واحدهای راکد تا پایان سال به چرخه تولید باز می‌گردند و در صورت تحقق این امر برای ۶۸۰ نفر  فرصت اشتغال فراهم خواهد شد.

امامی یگانه  تصریح کرد: پارسال ۲۸ واحد تولیدی با صرف ۴۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان فعال شده و برای ۷۰۰ نفر فرصت شغلی ایجاد شد.

فرماندار اردبیل حمایت از واحدهای تولیدی، تامین زیرساخت‌های لازم و احیای واحدهای راکد را ضروری دانست و گفت: استفاده از تمام ظرفیت واحدهای تولیدی که دارای زیرساخت‌های لازم می‌باشند از طریق ارائه تسهیلات و رفع سایر موانع تولید از جمله اولویت‌های کاری بخش صنعت است.

او با اشاره به ایجاد اشتغال در واحدهای تولیدی کوچک افزود: حمایت‌ از این واحدها مورد توجه قرار گرفته  و اقدامات خوبی هم در شهرستان از قبیل ارائه تسهیلات و تامین زیرساخت‌ها برای واحدهای کوچک  انجام شده است.

امامی یگانه با اشاره به اقدامات انجام شده و مصوبات ستاد تسهیل در فراهم آوردن زمینه‌های لازم سرمایه‌گذاری و صدور مجوزهای موردنیاز در حداقل زمان ممکن، گفت: هر هفته با حضور مدیران دستگاه‌های مربوطه از واحدهای صنعتی و تولیدی بازدید می‌شود  و فرمانداری آماده حمایت و پیگیری مسائل و مشکلات سرمایه‌گذاران است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.