رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: احیاء و راه‌اندازی واحد‌های تولیدی راکد در استان نیازمند همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی می‌باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صادقی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل امروز در چهاردهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل گفت: از جمله اهداف جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، راه اندازی طرح‌های جدید و در کنار آن احیاء و راه‌اندازی واحد‌های تولیدی راکد و رفع مشکلات و موانع موجود بر سر راه آن‌ها می‌باشد و برای محقق شدن آن نیازمند همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی استان می‌باشد.

او افزود: رفع موانع تولید، حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال جدید و پایدار تضمین کننده توسعه اقتصادی استان است و با توجه به اولویت گذاری دولت در خصوص جهش تولید و ایجاد اشتغال سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان مشکلات و موانع قانونی موجود را بررسی و در صدد مرتفع آن می‌باشد.

در این جلسه همچنین به مشکلات ۱۰ واحد تولیدی در حوزه‌های بدهی معوق بانکی، بخشودگی جرایم، تمدید تسهیلات، تخفیف بدهی، سرمایه در گردش و ... رسیدگی و تصمیمات لازم در جهت حل مشکلات واحد‌های مذکور اتخاذ گردید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.