ارغیانی گفت : ۳۴ فعال شاخص فرهنگی اسفراین با اهدای لوح تقدیر نفیسی مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  ارغیانی  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسفراین با بیان این که به منظور تکریم هنرمندان و فعالان شاخص فرهنگی به واسطه میزان اثرشان در فرهنگ و هنر شهرستان، سابقه و کیفیت و کمیت آثارشان و نقش آن‌ها در فرهنگ و هنر اسفراین از ۳۴ فعال فرهنگی تجلیل به عمل آمد، گفت: طرح تجلیل از فعالان فرهنگی و هنری از سال ۹۶ کلید خورد و تاکنون ۳۴۴ نفر مورد تقدیر قرار گرفتند.


بیشتر بخوانید 


ارغیانی افزود: به واسطه شیوع کرونا فعالان فرهنگی سال‌های ۹۸ و ۹۹ در طرح طی ۴ مرحله تقدیر می‌شوند که تاکنون ۵۵ نفر مورد تکریم قرار گرفتند و در سومین مرحله آن ۳۴ نفر نیز با اهدای لوح نفیسی تقدیر شدند.

او ادامه داد: تلاش کردیم کسانی را تکریم کنیم که در حوزه فعالیت شان شاخص و موثر بوده اند و در سالیان اخیر کمتر مورد تقدیر اداره قرار گرفته اند.

او افزود: هر چند بسیار تلاش کردیم این اقدام به عدالت نزدیک باشد، ولی یقین داریم کارمان بی عیب و نقص نبوده و نخواهد بود.

ارغیانی گفت : چهارمین و آخرین مرحله تقدیر را نیز با تکریم حدود ۱۰ تن از هنرمندان شاخص و پیشکسوت از روستا‌های بخش مرکزی و بخش بام و صفی آباد به پایان خواهیم رساند تا در مجموع ۱۰۰ نفر از جامعه هدف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسفراین در سال گذشته تجلیل شوند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.