رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز برلزوم تدوین مصوبات تشویقی در جهت رونق گردشگری تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،کمیسیون گردشگری و زیارت شورای شهر شیراز با موضوع تعامل و هم اندیشی با صنوف، اتحادیه‌ها و فعالان بخش خصوصی در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد.

در اولین جلسه هم اندیشی صنوف، اتحادیه‌ها و فعالان بخش خصوصی در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مجموع بالغ بر ۳۰ طرح و پیشنهاد موثر و کاربردی در زمینه‌های مختلف به دست آمد و مقرر شد در جلسات بعد مورد بررسی بیشتر قرار بگیرند.

محمد فرخ زاده ضمن تأکید بر لزوم مشارکت همه ارگان‌های دولتی، شورا، شهرداری و بخش خصوصی در جهت حل مسائل مربوط به حوزه شهری، هدف از برگزاری این جلسه را همفکری، اخذ پیشنهادات، نظرات، پیگیری مطالبات و در نهایت ارتقا و توسعه گردشگری شهر شیراز دانست.

به گفته رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز عمده مسائل فعالان حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شامل تسریع در فرآیند صدور مجوز‌های مربوطه، توجه ویژه به بافت تاریخی و فرهنگی، توجه به موضوع گردشگری مذهبی اطراف حرم مطهر شاهچراغ (ع)، طراحی و ساخت المان‌های مرتبط با صنایع دستی و هنر‌های مکتب شیراز، نامگذاری بعضی از خیابان‌ها و میادین به نام صنایع دستی، تعریف و طراحی مسیر‌های گردشگری، برگزاری رویداد‌های جاذب گردشگر، تدوین مصوبات تشویقی در جهت رونق زیرساخت‌های گردشگری، ساماندهی تابلو‌های راهنما، ارتقا و توسعه خدمات شهری اطراف اماکن گردشگری است.

فرخ زاده ضمن تشکر از دغدغه مندی اعضای کمیسیون و روسای صنوف، اتحادیه‌ها و فعالان بخش خصوصی در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بر لزوم و اهمیت تکرار این جلسات و پیگیری موارد مطرح شده تأکید کرد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار