کاظمی گفت: با انجام واکسیناسیون کرونا ویروس ایمنی بدن خود را افزایش دهیم.

فریدون کاظمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: موج جدید کرونا با سرایت بیشتر افراد را مبتلا می‌کند و لازم است شهروندان قبل از اینکه خود و عزیزانشان درگیر این ویروس شوند هرچه سریع‌تر با انجام واکسیناسیون ایمنی بدن خود را افزایش دهند.

او با بیان اینکه یک واحد خودرویی در مرکز اندیمشک و همچنین اتوبوس‌های سیار در روستا‌های بخش مرکزی و الوار جهت دسترسی آسان مردم به واکسن استقرار داده شده، افزود: این اقدام بسیار مورد استقبال شهروندان و ساکنین مناطق محروم و دورافتاده قرار گرفت.

کاظمی بیان داشت: بیشترین دلیل افرادی که از واکسن زدن خودداری می‌کنند شایعات فضای مجازی مبنی بر مرگ و میر بعد از واکسینه شدن است که کاملا نادرست است و نیاز است مردم از اخبار کذب که در شبکه‌های مجازی از منابع غیر رسمی منتشر می‌شود و سلامت آن‌ها را به خطر می‌اندازد، دوری کنند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک تصریح کرد: واکسیناسیون تاکنون باعث نزولی شدن مبتلایان به کرونا و بستری شدن افراد در بیمارستان شده است و واکسن از ابتلا نشدن به کرونا تا حدود زیادی جلوگیری خواهد کرد و با بالارفتن ایمنی بدن از شدت بیماری کاسته و مرگ و میر را به صفر می‌رساند،  تمام افراد ۱۸ سال و بالاتر می‌توانند به مراکز تجمیعی تزریق واکسیناسیون در سطح مناطق مختلف شهرستان مراجعه کنند.

این مقام مسئول گفت: واکسن زدن به معنی پایان کرونا نیست و شهروندان باید تا زمان واکسینه شدن همه افراد جامعه شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند و از حضور در اجتماعات و دورهمی‌های خانوادگی که عامل اصلی ابتلا به کرونا است به شدت بپرهیزند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.