معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی لرستان گفت: ۱۷۰ واحد مسکونی امسال به مددجویان تحت پوشش این نهاد و یا خانوار‌های دارای معلول واگذار شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،رضا وفایی،معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی لرستان اظهار کرد: در این راستا پنج میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به صورت تسهیلات بلاعوض به این مددجویان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰ واحد از این تعداد به خانوارهای۲ معلول و یا بیشتر واگذار شده است ادامه داد: تعهد واگذاری مسکن به مددجویان بهزیستی لرستان در سالجاری ۵۸۰ واحد است که با توجه به اینکه تسهیلات این مهم به تازگی ابلاغ شده است، این روند سرعت می‌گیرد و بدون شک تعهد استان محقق خواهد شد.

وی تصریح کرد: بهزیستی به خانوار‌های دارای ۲ معلول روستایی و شهری به ترتیب ۸۵ و ۱۴۰ میلیون تومان پرداخت می‌کند و سایر مددجویان عادی شهری و روستایی ۵۰ میلیون تومان بلاعوض دریافت می‌کنند.

معاون بهزیستی لرستان با بیان اینکه از آغاز نهضت مسکن مددجویان بهزیستی در لرستان طی سال ۸۷ تاکنون پنج هزار و ۴۰۰ واحد تحویل شده است افزود: در حال حاضر هفت هزار و ۴۰۰نفر در انتظار دریافت بلاعوض مسکن از بهزیستی هستند و یا برای دریافت زمین به اداره کل راه و شهرسازی معرفی شده اند.

۱۰۲ هزار خانوار تحت حمایت بهزیستی لرستان هستند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.