فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به راه‌اندازی موسسه خیریه امدادگران عاشورا در لرستان گفت: امیدواریم با راه‌اندازی این موسسه خیریه در استان خدمات خوبی به بیماران نیازمند ارائه دهیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،مرتضی کشکولی،فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان امروز در نشست امدادگران عاشورا و فرماندهان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان که در دفتر نماینده، ولی فقیه استان لرستان برگزار شد با اشاره به راه‌اندازی موسسه خیریه امدادگران عاشورا در استان لرستان اظهار داشت: امیدواریم با راه‌اندازی این موسسه خیریه در لرستان خدمات خوبی به بیماران نیازمند استان ارائه دهیم.

وی افزود: این جلسه و موسسه خیریه امدادگران عاشورا دولتی نیست و مردمی است و افراد عضو هیئت امنا با شخصیت حقیقی در این موسسه فعالیت می‌کنند نه حقوقی و این موضوع از ویژگی‌های بارز این موسسه است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: بحث خیران و خیرات از دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی است و پس از راه‌اندازی نظام مردم سالاری دینی و سازمان‌های حمایتی از طبقات ضعیف راه افتادند بخشی از مشارکت جویی مردم در ذیل همان مردم سالاری دینی این بود که خیران در کشور فعال و شانه به شانه سازمان‌های حمایتی همچون بهزیستی، کمیته امداد و سایر نهاد‌های حمایتی تحت عناوین مختلف در حال ارائه خدمت هستند.

وی بیان کرد: موسسه خیریه امدادگران عاشورا برای کمک به بیماران خاص که بسیار مظلوم هستند و در واقع گمنام‌ترین قشر هستند پای کار آمده‌اند، خدمت این موسسه خدمت وسیع و گسترده‌ای در بحث درمانی، مالی، امدادی و خدماتی به بیماران سرطانی و صعب العلاج است.

کشکولی گفت: تلاش می‌کنیم افراد بیشتری از خیران استان را دور هم جمع کنیم که بتوانیم کمک شایانی به بیماران خاص استان داشته باشیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.