یکی از اپلیکیشن‌های کارآمد در زمینه تخفیف واقعی، باشگاه بامَن است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تخفیف، امتیاز ویژه، باشگاه مشتریان و مفاهیم مشابه، مدت‌هاست که وعده داده شده‌اند. حال سوال اصلی این است که چقدر این مفاهیم به واقعیت تبدیل شده‌اند؟ آیا هر تخفیفی واقعی است؟ این پیشنهادهای به ظاهر هیجان‌انگیز چقدر توانسته‌اند هزینه‌ها را کاهش دهند؟ در ادامه راهکاری برای دریافت تخفیف واقعی و بهینه کردن هزینه‌های سبد خرید ماهانه را بررسی خواهیم کرد.

آیا هر تخفیفی واقعی است؟!

بامن یک راهکار همیشه تخفیف

 

راهکاری برای دریافت تخفیف واقعی

 

یکی از اپلیکیشن‌های کارآمد در این زمینه، باشگاه بامَن است. این باشگاه که نسل جدید باشگاه مشتریان در ایران است، از سال ۱۳۹۹ و با مشارکت بانک سامان، فعالیت خود را با این هدف ارزشمند آغاز کرده‌است. در باشگاه بامَن کاربران می‌توانند از تمام خریدهای حضوری و آنلاین خود، تخفیف گرفته یا درصدی از تراکنش را به صورت امتیاز دریافت کنند. امتیازی که برای خرید رایگان کالا و خدمات مورد استفاده قرار خواهد گرفت و قابلیت تبدیل به پول نقد را نیز خواهد داشت.

گستردگی خدمات و تخفیف‌ها

باشگاه بامَن به‌تازگی بیلبوردهایی در مناطق مختلف شهر تهران با شعار «تخفیف شگفت‌انگیز از تمام خریدها بامَن» اکران کرده است. با توجه به مسائل اقتصادی مردم در کشور، وجود پلتفرم‌هایی نظیر باشگاه بامَن تا حد زیادی باعث صرفه‌جویی بیشتر کاربران و زندگی راحت‌تر آن‌ها خواهد شد. برای عضویت در این باشگاه افراد می‌بایست کارت بانکی خود را در اپلیکیشن بامَن ثبت کرده و خرید لذت‌بخش و با تخفیف را تجربه کنند.

آیا هر تخفیفی واقعی است؟!

خدمات ویژه علاوه بر دریافت تخفیف واقعی

خدمات باشگاه بامَن به دو صورت خدمات تخفیفی و امتیازی ارائه می‌شود. به این صورت که کاربران با انجام خریدهای روزمره‌ی خود از کسب‌وکارهای فعال در «بامَن» می‌توانند از بعضی خریدها تخفیف و از بعضی دیگر امتیاز دریافت کنند. از مزایای عضویت در این باشگاه، علاوه بر تخفیف در لحظه برای هر خرید، می‌توان به تبدیل امتیاز به پول نقد، خرید رایگان کالا از فروشگاه بامَن، خرید رایگان از کسب‌وکارهای آنلاین، شرکت در قرعه‌کشی‌های جذاب اشاره کرد. همچنین برای معرفی کارت به باشگاه بامَن هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد و تمامی کارت‌های بانکی عضو شتاب می‌توانند از این خدمات بهره‌مند گردند.

عضویت در بامن

برای نصب اپلیکیشن بامَن می‌توان از طریق سایت این باشگاه https://baman.club/ ، پلی استور یا نسخه تحت وب اپلیکیشن اقدام کرد. در اپلیکیشن بامَن نزدیک‌ترین فروشگاه‌ها به کاربر روی نقشه نشان داده شده و کاربر می‌تواند به راحتی با مسیریابی به محل فروشگاه مراجعه و خرید خود را انجام دهد. در حال حاضر این باشگاه با بیش از ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ عضو فعال در ۲۱۱ شهر کشور فعالیت می‌کند. از برندهایی که در بامَن فعال هستند می توان به فروشگاه‌های زنجیره‌ای جانبو، دیلی مارکت، هفت، دیجی‌کالا، تپسی، فیلیمو، فلایتیو، نماوا و ... اشاره کرد.

 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار