با پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت در حال حاضر فروش از طریق وب سایت به یکی از مهمترین روش های کسب در آمد تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت در حال حاضر فروش از طریق وب سایت به یکی از مهمترین روش های کسب در آمد تبدیل شده است. به همین دلیل بسیاری از صاحبان مشاغل به طراحی سایت فروشگاهی رو آورده اند. اما انتخاب مناسب ترین روش آماده سازی سایت و بهترین شرکت طراحی سایت که ضمن داشتن کیفیت بالا در ارائه خدمات ، قیمت مناسبی را هم داشته باشد به یک دغدغه مهم تبدیل شده است.

انواع طراحی سایت از نظر نحوه آماده سازی

 کد نویسی صفر تا صد

در این روش تمام بخشهای وب سایت بصورت کاملاً ارگانیک و از پایه کد نویسی می شود. این روش برای آماده سازی با محدودیت کمتری خواهد بود اما برای آماده سازی نیاز به زمان و هزینه بسیار چشمگیر هست.این روش معمولا انتخاب سازمان ها و ارگان های بزرگ و یا شرکت هایی است که حامیان مالی قدرتمندی دارند . از طرفی خواسته هایی را از سایت دارند که شاید متفاوت با سایر سایت ها است.

راه اندازی سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوا

در سطح دنیا 17 شرکت بین المللی اقدام به انتشار سیستم مدیریت محتوا کرده اند. در اصل هسته سایت به صورت کد باز منتشر میشوند که طبق گزارشات و آمار محبوب ترین شرکت در سطح دنیا وردپرس است که نزدیک به 60 درصد سایت های دنیا از تکنولوژی وردپرس استفاده میکنند. در این روش شرکت طراحی سایت بیشتر زمان خود را برای ظاهر سایت و امکاناتی ظاهری میگذارد و خیالش از بابت امنیت ، تکنولوژی و ... راحت است. به همین دلیل هم هست که هزینه اجرا با این متد معقول و مقرون به صرفه تراست.

راهنمای انتخاب شرکت طراحی سایت

انواع طراحی سایت از نظر عملکرد

طراحی سایت شرکتی

در این روش فقط محصول یا خدمات  معرفی می شود و مخاطبین برای ثبت درخواست محصول یا خدمات باید از روش های مرسوم در ایجاد ارتباط استفاده کنند. سایت شرکتی با توجه به نوع کارایی که دارد انتخاب شرکت های خدماتی ، درمانگاه ها ، موسسات حقوقی  و ... است.

 

طراحی سایت فروشگاهی

در این روش از طراحی سایت ضمن معرفی کالا شما می توانید محصولات خود را بصورت آنلاین به فروش برسانید. در سایت فروشگاهی به شما  پنل مدیریت فارسی تحویل داده می شود و آموزش هم داده می شود که چطور محصول  و موجودی اضافه کنید . مدیریت سفارشات را آموزش خواهید دید و یا اینکه چطور در مناسبت های مختلف کد تخفیف ایجاد کنید. اگر می خواهید مشتریان به سایت فروشگاهی شما اعتماد بیشتری داشته باشد دریافت نماد اعتماد الکترونیک را فراموش نکنید.همچنین استفاده از درگاه های بانکی معتبر و نام آشنا می تواند در افزایش فروش کمک کند.

طراحی سایت شخصی

این روش به نوعی زیر مجموعه طراحی سایت داینامیک (شرکتی) هست و می توانید برای نمایش بیوگرافی ، نمونه کار و یا توانایی ها از این روش استفاده ببرید.

ویژگی های یک سایت حرفه ای

1-رابط کاربری آسان

یک سایت خوب از نگاه مخاطبان سایتی هست که دسترسی به تمام قسمت ها آسان باشد و یا برای خرید یک محصول نیاز نباشد مراحل پیچیده و متعددی را پشت سر بگزاریم. علت اصلی این موضوع در نظر گرفتن طیف گسترده از سطح دانش مخاطبان است.

2-سرعت بالا

تحقیقات نشان میدهند 85 درصد مخاطبین یک سایت اگر سرعت مناسبی را تجربه نکنند از سایت خارج خواهند شد و این یعنی فاجعه!! پس از سرعت غافلگیر نشوید.

3-امنیت سایت

شاید امنیت در یک سایت شرکتی که فقط به معرفی خدمات و نمونه کار میپردازد مسئله مهمی نباشد اما در یک سایت فروشگاهی که در هر دقیقه تعداد زیادی تراکنش مالی انجام می شود بسیار حائز اهمیت هست. پس دائماً سایت خود را بروز نگه دارید.

4- در دسترس بودن با تمام دستگاه ها

یکی از خصوصیت هایی که باعث می شود سایت کارایی لازم را برای ما داشته باشد. در دسترس بودن آن است. یک وب سایت حرفه ای حتما می بایست در تمام پلتفرم ها نظیر تلفن همراه ، تبلت و حتی نمایشگرهای بزرگ هم درست دیده شود چرا که در صورت عدم نمایش مناسب در هر کدام از دستگاه ها به ویژه تلفن همراه باعث ریزش چشمگیر مخاطبین خواهد شد.

5- داشتن پنل مدیریت حرفه ای

یک وب سایت زمانی برای صاحب سایت کار آمد خواهد بود که دارای پنل مدیریت پیشرفته و حرفه ای باشد. چرا که مدیر سایت باید بتواند همواره محتوای سایت را در محیطی ساده سازی شده بروز کند تا سایتی پویا داشته باشد.

6-انتخاب شرکت طراح مناسب

در واقع شما می توانید با انتخاب یک شرکت طراحی سایت خوب خیالتان از تمام موارد ذکر شده راحت باشد. چرا که یک شرکت حرفه ای قطعاً رابط کاربری ، سرعت و امنیت سایت را با بالاترین حد کیفیت در سایت شما رعایت خواهد کرد.

راهنمای انتخاب شرکت طراحی سایت

مشخصه های  شرکت طراحی سایت حرفه ای

طراحی اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی به این معنی است که شرکت طراح اختصاصی برای شما و با سلیقه شما زمان میگزارد تا خواسته های شما را اعمال میکند . یعنی سایت شما شبیه هیچ سایت دیگری نخواهد بود.

مشتریان راضی

تعداد و تنوع مشتری بیانگر نحوه عملکرد شرکت طراح سایت هست. حتماً از مشتریان شرکت مورد نظر از نحوه عملکرد و میزان تعهد پیگیر شوید.

پشتیبانی واقعی

پشتیبانی شبانه روزی یکی از ارکان مهم هست مخصوصاً زمانی که قصد طراحی سایت فروشگاهی داریم و حتما میبایست از وجود آن در شرکت مورد نظر مطمئن شویم و یا حتی از مشتریان آن شرکت راجع به این موضوع مهم تحقیق کنیم. به این دلیل که یک سایت فروشگاهی دائماً در حال هجوم از سوی بد افزار ها و ربات های هکر می باشد. پس باید یک تیم قدرتمند آن را پشتیبانی کند.

کلام آخر

انتخاب مناسب ترین گزینه برای راه اندازی یک سایت چالش بزرگی برای مدیران و صاحبان مشاغل شده است. شرکت داده پردازی آراز سیستم با سالها تجربه در خصوص طراحی سایت فروشگاهی ، شرکتی و شخصی و با داشتن نمونه کار متعدد از تمام صنف ها و تمام نقاط ایران و همراه با تیم قدرتمند پشتیبانی آماده خدمت رسانی با شما عزیزان است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار