سرهنگ مودبی گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت طلبی در بین جوانان و تجلیل از یادگاران این هفته مبارک است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سرهنگ مودبی معاون هماهنگ کننده سپاه مهاباد در نشست هماهنگی هفته دفاع مقدس با اشاره به اقتدار ایران اسلامی و پیشرفت‌های همه جانبه امکاناتی و ابزاری در دفاع از امنیت و خاک کشورمان بیان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت طلبی در بین جوانان و تجلیل از یادگاران این هفته مبارک است که برای دفاع از کیان اسلامی جانانه دفاع کردند و امروز، استقلال و صلابت جمهوری اسلامی را مدیون خون آنان و شهدا هستیم.

عارف خدرلو فرماندار مهاباد هم در این نشست اظهار داشت: تنها با جدی گرفتن و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ادامه روند واکسیناسیون به موقع است که می‌توان با این بیماری مقابله و آن را مدیریت کرد.

وی افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی در شهرستان ملزم به همکاری و تعامل با شبکه بهداشت و درمان هستند تا با مشارکت همگانی و الگوگیری از مقام معظم رهبری و بیانات ایشان بتوان این بیماری را کنترل کرد.

خدرلو درخصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: برنامه‌های این هفته مبارک با اولویت حفظ سلامت همگانی، قدردانی از ایثار و فداکاری رزمندگان جنگ تحمیلی، انتقال این روحیه جهادی و فرهنگ شهادت طلبی به نسل‌های آینده و معرفی هرچه بهتر قهرمانان ملی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.