معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تا کنون یک میلیون و ۹۳۸ هزار و ۷۹۷ نفر از گروه‌های هدف در مناطق زیر پوشش این دانشگاه واکسینه شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی قلیان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و رئیس کمیته بهداشت قرارگاه عملیاتی کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به دستور وزیر بهداشت، مبنی بر سرعت انجام واکسیناسیون و با توجه به ورود محموله‌های واکسن به استان و مراکز و پایگاه‌های واکسیناسیون در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، در حال حاضر واکسیناسیون کرونا جهت متولدین ۱۳۷۰ و قبل از آن در حال انجام است.

او با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و ۹۳۸ هزار و ۷۹۷ نفر زیر پوشش واکسیناسیون قرار گرفته‎‌اند، افزود: از این تعداد یک میلیون و ۳۲۰ هزار و ۱۷۹ نفر دوز اول و ۶۱۸ هزار و ۶۱۸ نفر دوز دوم را دریافت کرده‌اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: به همین منظور و طی توافقاتی که با شهرداری مشهد انجام شد بزرگ‌ترین مرکز واکسیناسیون خودرویی و تجمیعی شرق کشور با ۷ لاین خودرویی در محل نمایشگاه بین المللی مشهد راه اندازی شد که این امر نشان از جلب مشارکت سایر سازمان‌های توسعه با دانشگاه علوم پزشکی مشهد در راستای تامین سلامت مردم را نشان می‌دهد.

قلیان بیان کرد: در حال حاضر ۳۲ پایگاه تجمیعی و مرکز واکسیناسیون کرونا در شهر مشهد و ۱۳ مرکز در شهرستان‌های تابعه دانشگاه در حال ارائه خدمات واکسیناسیون کرونا می‌باشند همچنین ۱۶ پایگاه واکسیناسیون در شهر مشهد جهت واکسیناسیون مادران باردار راه اندازی شده است.

انتهای پیام//ف. ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.