حسینی گفت: مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی استان ایلام از بهمن ماه سال گذشته تاکنون بیش از ۵۰ رویداد آموزشی، ترویجی و تخصصی را برگزار کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سید غلامرضا حسینی رییس جهاد دانشگاهی ایلام  گفت: برگزاری رویداد‌های آموزشی، ترویجی موجب ایجاد خلاقیت و نوآوری در جوانان می‌شود و آنان را به سمت ابتکار و کار آفرینی خود سوق می‌دهد.

او در خصوص مخاطبان مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی ایلام عنوان کرد: دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته‌های مرتبط، موسسات و دستگاه‌های اجرایی، کار آفرینان و فعلان حوزه سرمایه گذاری، توایید کنندگان و عرضه کنندگان، متخصصان و هنرمندان، علاقمندان این حوزه و همچنین اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها مخاطبان این مرکز هستند.

رییس جهاد دانشگاهی ایلام تاکید کرد: استراتژی پذیرش در این مرکز از سه طریق تکمیل فرم و مصاحبه، انتخاب اعضای برگزیده رویداد‌های استارتاپی و اعضای باسابقه گروه‌های کار دانشجویی است که این تیم‌های با تصویب شورای استقرار جواز حضور در مرکز را اخذ می‌کنند.

او تصریح کرد: این مرکز جهاد دانشگاهی در سه بخش ترویج (اطلاع رسانی عمومی، برگزاری رویداد‌ها و فراخوان جذب ایده) نوآوری (خلق و پرورش ایده، تیم سازی و شبکه سازی، برنده سازی و فنون ارایه و مذاکره) و شکوفایی (تهیه بوم مدل کسب و کار، توسعه بازار و تامین مالی و همچنین اتصال به شبکه سرمایه گذاران) فعالیت می‌کند.

حسینی به برنامه‌های مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی ایلام از سال ۹۸ تا کنون اشاره کرد و ادامه داد: ارائه ۶ هزار ساعت خدمات مشاوره، تولید سه هزار و ۴۰۰ محتوای ویدئویی و خدمات حوزه مبارزه با ویروس کرونا در بخش‌های مختلف از جمله اقدامات انجام شده این مرکز بوده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.