فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر گفت: امسال ۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در رابر توزیع شده است.

سرهنگ خواجه حسنی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به ورود خوب بسیجیان شهرستان در حوزه اجرای رزمایش کمک مومنانه، گفت: پس از فرمان مقام معظم رهبری برای اجرای رزمایش کمک مومنانه تعدادی از بسیجیان، دهیاران و پایگاه‌ها با آمارگیری کوچه به کوچه در روستا‌ها و شهرستان اقدام به شناسایی خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا کردند.

او با اشاره به اینکه امسال ۵ هزار بسته معیشتی در شهرستان رابر بین نیازمندان توزیع شده است؛ تصریح کرد: ارزش این تعداد بسته ۱۵۰ میلیون تومان بوده است.

سرهنگ خواجه حسنی گفت: در ایام محرم نیز ۱۵ هزار پرس غذای گرم، کارت هدیه و گوشت قرمز بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر اظهار کرد: تاکنون از مجموع کمک‌های مردمی، خیران، بنیاد مستضعفین و رایزنی از چند تا کارخانه ۵ هزاربسته معیشتی در شهرستان رابر توزیع شده است.

سرهنگ خواجه حسنی پیش بینی کرد: تا پایان سال باز تعدادی بسته‌ معیشتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر در ادامه با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری بسیج و وزارت بهداشت، گفت: این طرح برای کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری نیز در این شهرستان در حال اجرا است.

سرهنگ خواجه حسنی افزود: این طرح با همکاری خوب مردم توانسته در کنترل کرونا نقش اثرگذاری ایفاء کند.

او با اشاره به اینکه ۳۵ گروه در شهرستان به همراه یک بهورز، پرستار و دو نفر از بسیجیان برای شناسایی بیماران کرونایی بسیج شده اند، گفت: در طرح حاج قاسم تیم‌های مراقبتی با حضور محله به محله اقدام به شناسایی خانواده‌های دارای بیمار کرونایی کرده اند.

سرهنگ خواجه حسنی بیان کرد: بیماران کرونایی بعد از شناسایی به پایگاه‌های شهرستان رابر معرفی می‌شوند و پس از قرنطینه بسته‌های معیشتی به خانواده‌های آنان داده می‌شود که برای تهیه نیازهایشان در بین مردم ورود پیدا نکنند.

او افزود: ۷ مرکز واکسیناسیون در شهرستان رابر فعال است که تاکنون ۱۷ هزار نفر در این شهرستان واکسینه شده اند.

هم اکنون شهرستان رابر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

همچنین در کنار طرح شهید سلیمانی نیز ۱۶ فقره جهیزیه و ساخت ۱۸ مسکن نیز برای محرومین و نیازمندان این شهرستان انجام شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.