معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز گفت: تمام سربازان وظیفه سپاه البرز در مقابل کرونا واکسیناسیون شده اند.

پایان یافتن واکسیناسیون سربازانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ پاسدار لطفعلی محمدی مطلق، معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اهمیت حفظ سلامتی جوانان سرباز به عنوان امانت مردم در نزد نیرو‌های مسلح، گفت: در سپاه استان البرز تست پی سی آر از ابتدای شیوع کرونا برای تمام سربازان رایگان بوده است.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه امام حسن مجتبی (ع)  البرز با اشاره به این که واکسیناسیون سربازان براساس دستور ستاد کل نیروی‌های مسلح و ستاد ملی کرنا انجام گرفته است، از واکسینه شدن تمام سربازان خط مقدم مقابله با کرونا در درمانگاه‌ها خبر داد و افزود: تمام سربازان در درمانگاه‌ها شامل پزشکان متخصص سرباز، پرستاران سرباز و همچنین سربازان به کار گرفته شده در پذیرش و نگهبانی در مقابل ویروس کرونا واکسینه شده اند و این امر همزمان با واکسیناسیون کادر درمانگاه‌ها انجام شده است.

محمدی مطلق با اشاره به این که برنامه واکسیناسیون سایر سربازان نیز باقوت ادامه دارد، گفت: این اطمینان را به خانواده‌ها می‌دهیم که سلامت در کنار حفظ امنیت برای ما اهمیت دارد.

او در پایان با اشاره به این که تاکنون هیچ موردی از فوت ابتلا به کرونا در میان سربازان این سپاه نبوده است، افزود: در رابطه با مرخصی برای مبتلایان هیچ تفاوتی بین نیرو‌های رسمی و سربازان نیست واین ابلاغ نیرو‌های مسلح می‌باشد که با دقت انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ر . ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.