معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: اولین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک استان در حوزه صنعت ساختمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد مهدوی، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ضمن اعلام خبر برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک در حوزه صنعت ساختمان گفت: این نمایشگاه با مشارکت تولید کنندگان و عرضه کنندگان صنعت ساختمان از بیستم مهر ماه امسال و به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان اردبیل برگزار خواهد شد.

او  یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه را نمایش توانمندی‌های حوزه صنعت استان برشمرد و افزود: حمایت از حضور واحد‌های تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی یکی از انواع حمایت‌های این شرکت از واحد‌های تولیدی است که البته تلاش می‌شود در کنار بازدید واحد‌های تولیدی از نمایشگاه‌های معتبر، با برگزاری چنین نمایشگاه‌های استانی، توانمندی‌های محصولات استان در دید بازدید کنندگان قرار گیرد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: ارائه توانمندی‌ها و معرفی کالا و خدمات، سنجش توان رقابتی، افزایش میزان تبلیغات در سطح عموم، تحقیق بازار و بازاریابی و آشنایی متخصصین و علاقمندان با تکنولوژی‌های روز از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.

مهدوی در پایان از واحد‌های تولیدی دعوت نمود تا برای حضور فعال در این نمایشگاه و بهره مندی از یارانه نمایشگاهی این شرکت، با معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.