ملی پوش وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد گفت: برای آنکه بتوانم شایستگی هایم را ثابت کنم با همه توان و وجود در رقابت‌های جهانی نروژ کشتی خواهم گرفت.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا سرلک که با شکست علی قلی زادگان به دوبنده تیم ملی در وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ رسید، درباره آخرین وضعیت خود اظهار داشت: تمرینات خوبی را دنبال می‌کنم و هم اکنون وضعیت مطلوبی دارم، کادر فنی نیز حریفان را آنالیز کرده و قرار است نحوه مبارزه با هر یک از آن‌ها را برای من تشریح کنند.

وی تصریح کرد: همیشه در سبک وزن تعداد کشتی گیران خوب زیا د است، من در فینال مسابقات قهرمانی آسیا مقابل راوی کومار مغلوب شدم، اما آن زمان هنوز به باور پیروزی نرسیده بودم، ولی در صورتی که امسال با او روبه‌رو شوم تلاش می‌کنم از میدان مسابقه سربلند خارج شوم.

سرلک درباره این سوال که پس از سال ۲۰۱۶ که حسن رحیمی صاحب مدال سبک وزن المپیک شد ایران هنوز نتوانسته در وزن ۵۷ کیلوگرم به مدال برسد و آیا او می‌تواند در نروژ این مهم را محقق کند، گفت: هر چند رضا اطری در این سال‌ها به عنوان نماینده سبک وزن تلاش خود را انجام داد، اما با همه وجود در جهانی کشتی می‌گیرم تا ضمن اثبات شایستگی هایم جانشین خوبی نیز برای حسن رحیمی باشم.

دارنده مدال نقره آسیا درباره رقابت‌های لیگ برتر کشتی گفت: درست است هنوز از سوی هیچ تیمی با من تماس گرفته نشده، اما بعد از مسابقات جهانی در خصوص حضورم در لیگ تصمیم گیری می‌کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار