رئیس شبکه بهداشت و درمان ماهشهر گفت: دستگاه اکسیژن‌ساز بیمارستان حاجیه نرگس معرفی تا چند روز آینده راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد شنبدی رئیس شبکه بهداشت و درمان ماهشهر گفت: باتوجه به اتمام و تجهیز کامل بخش سی تی اسکن بیمارستان حاجیه نرگس معرفی، از امروز کارشناسان مربوطه برای راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن آماده بکار شدند و تا اوایل هفته آینده دستگاه سی تی اسکن شروع بکار خواهد کرد.

او با بیان اینکه دستگاه اکسیژن‌ساز بیمارستان حاجیه نرگس معرفی تا چند روز آینده راه‌اندازی می‌شود، افزود: واکسیناسیون خانم‌های باردار بالای ۱۸ سال و تزریق واکسن برای افراد بالای ۱۸ سال در مراکز روستایی در حال انجام است.

 شنبدی بیان داشت: واکسیناسیون ۱۱۵ هزار نفر از شهروندان با تزریق دُز اول و ۳۸ هزار نفر با تزریق دو دُز انجام شده است، در آینده‌ای نزدیک واکسیناسیون دانش‌آموزان با واکسن تأیید شده از سوی وزارت بهداشت کشور آغاز می‌شود.

صالح بهمئ، رئیس مرکز بهداشت و درمان ماهشهر نیز گفت: تمامی مراکز واکسیناسیون حاضر در شهرستان بندرماهشهر آماده خدمات رسانی به همشهریان هسنتد.

او افزود: مراکز واکسیناسیون از ساعت ۸ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۲۲ فعال هستند و در صورت استقبال همشهریان به حضور خود و تزریق واکسن در مراکز ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.