با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مهرستان یکی از عوامل اصلی قتل مسلحانه مرد ۳۷ ساله مهرستانی پس از یک ماه فرار دستگیر شد.

سردار احمد طاهری  فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهار داشت: ساعت ۲۰:۳۰ شامگاه بیست و دوم مرداد ماه امسال در پی اعلام یک مورد مرگ مشکوک ناشی از تیر خوردگی در یکی از درمانگاه‌های شهرستان مهرستان تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان به محل اعزام شد.

وی افزود: با حضور مأموران در محل، جسد مردی ۳۷ ساله که آثار گلوله بر دست و بازوی او مشهود بود روئیت شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد این مرد جوان به وسیله موتورسیکلت از مهرستان به سمت روستای خود در حرکت بوده که در مسیر با شلیک کلت کمری ۲ فرد مسلح ناشناس مجروح و پس از یک ساعت، توسط خودرو‌های عبوری به اورژانس بیمارستان منتقل می‌شود، ولی به محض رسیدن به درمانگاه بر اثر خونریزی شدید جان می‌سپارد.

سردار طاهری بیان داشت: کارآگاهان زبده پلیس آگاهی پس از بررسی دقیق آثار جنایت، جمع آوری سرنخ‌های موجود و انجام یک سری تحقیقات گسترده، عاملان این قتل مسلحانه را شناسایی و تحقیقات تخصصی خود را برای شناسایی مخفیگاه متهمان و دستگیری آن‌ها آغاز کردند.

وی بیان داشت: تلاش پلیس برای دستگیری متهمان ادامه داشت تا اینکه مأموران با اشراف اطلاعاتی خود از تردد یکی از قاتلان در سطح شهرستان مطلع و با شناسایی مخفیگاه او در یکی از روستا‌های مهرستان، در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: تلاش پلیس برای دستگیری دیگر همدست این قاتل و همچنین روشن سازی ابعاد مختلف پرونده و چرایی و انگیزه آن‌ها از ارتکاب این جنایت ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار