مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تسهیلاتی که به بنگاه‌های اقتصادی مشمول کرونا پرداخت شده و هنوز اجازه فعالیت به آن‌ها داده نشده است، استمهال و بانک‌ها باید نسبت به تمدید مهلت پرداخت اقدام کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، علی آشتاب،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، با اشاره به پرداخت تسهیلات کرونایی به واحد‌های آسیب‌دیده لرستان، اظهار کرد: در راستای حمایت از بنگاه‌های آسیب‌دیده در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی، ۲۸ هزار و ۷۰۴ پرونده به بانک‌های عامل استان ارجاع داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد پرونده ۲۱ هزار و ۱۶ فقره پرونده برای حفظ اشتغال ۲۴ هزار و ۶۳۷ نفر با اعتباری بالغ بر ۱۹۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، پرداخت تسهیلات را به منظور پرداخت مطالبات معوق نیروی کار بنگاه‌های اقتصادی و همچنین تهیه مواد اولیه و نیاز‌های کارگاهی بیان کرد.

آشتاب تصریح کرد: تسهیلاتی که به بنگاه‌های اقتصادی مشمول کرونا پرداخت شده و هنوز اجازه فعالیت به آن‌ها داده نشده است، استمهال و بانک‌ها باید نسبت به تمدید مهلت پرداخت اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در بخش‌های بیمه‌ای و مالیاتی این استمهال‌ها نیز وجود دارد، افزود: بنگاه‌های اقتصادی آسیب‌دیده می‌توانند تا پایان شهریورماه برای دریافت تسهیلات در سامانه کارا ثبت‌نام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حمایت از بنگاه‌های آسیب‌دیده ناشی از کرونا را از برنامه‌های دولت سیزدهم برشمرد و گفت: در کارگروه اقتصادی باید مطرح و بررسی شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.