رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سلسله گفت: ۱۵ تعاونی با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان امسال در این شهرستان تشکیل شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،  علی علیزاده  رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سلسله گفت: ۱۵ تعاونی با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان امسال در این شهرستان تشکیل شده است که تا پایان هفته تعاون افتتاح می‌شوند.

علی علیزاده اظهار داشت: این طرح‌ها در زمینه‌های صنعتی، معدنی، کشاورزی و خدمات هستند و با بهره برداری از آن‌ها زمینه اشتغال ۴۵ نفر در شهرستان فراهم می‌شود.

او افزود: از مهمترین این طرح‌ها می‌توان به شرکت کشت زعفران، تاکسی بیسیم، فرش دستباف، تولید گیاهان دارویی و شرکت تعاونی خدمات فرهنگی و هنری اشاره کرد.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سلسله با اشاره به وجود ۲۱۰ شرکت تعاونی کشاورزی و صنعتی دد سلسله، عنوان کرد: ۶۰۰ کارگاه خصوصی نیز در این شهرستان مشغول فعالیت هستند که سالانه ۵۰۰ مورد بازرسی از آن‌ها صورت می‌گیرد.

علیزاده با اشاره به تشکیل ۱۵ تشکل کارگری در شهرستان، بیان کرد: حدود ۱۹ هزار کارگر اصلی و تبعی دارای بیمه تامین اجتماعی و تعداد پنج هزار کارگر بدون بیمه در شهرستان داریم که وجود درمانگاه تامین اجتماعی را برای ارائه خدمت به این افراد ضروری می‌سازد.

۱۳ تا ۱۹ شهریور هفته تعاون نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.