مدیرعامل هلال احمر استان یزد از راه اندازی نسخه موبایلی کمک‌های اولیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محسن حرازی زاده، مدیرعامل هلال احمر استانی یزد گفت: نسخه موبایلی اپلیکیشن کمک‌های اولیه از سوی فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر، ترجمه و مدیریت جمعیت هلال احمر ایران تهیه و تنظیم شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

او افزود: برنامه رسمی کمک‌های اولیه فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال‌احمر، به شما امکان دسترسی فوری به اطلاعاتی را که باید برای رسیدگی به رایج‌ترین موارد اضطراری بدانید، می‌دهد.

حرازی زاده با اشاره به اینکه با نصب اپلیکیشن کمک‌های اولیه، ساده و رایگان می‌توانید یک زندگی را نجات دهید، تصریح کرد: این اپلیکیشن دارای ویژگی‌هایی همچون استاندارد علمی و بروز شده، مورد تایید علمی فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر، حاوی به روزترین و آسان‌ترین اقدامات برای سوانح روزمره است.

مدیرعامل هلال احمر استان یزد ادامه داد: سایر مشخصات این اپلیکیشن عبارتند از آموزش گام به گام ساده به زبان فارسی همراه با فیلم، عکس و سایر طلاعات لازم برای پاسخگویی به موارد اضطراری و اتفاقاتی که ممکن است در طول روز در حین حوادث و سوانح برای شما اتفاق بیفتد.

او اظهار داشت: علاقمندان می‌توانند آخرین نسخه این اپلیکیشن را از منابع رسمی مانند گوگل پلی دانلود کنند.

نسخه فارسی این اپلیکیشن در لینک «http://khadem.ir/اپلیکیشن-first-aid/اپلیکیشن/» در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.