نسخه بتای بازی بتلفیلد موبایل به زودی عرضه می‌شود

نسخه بتای بازی Battlefield Mobile تا چند ماه آینده عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا، مطمئناً گیمر‌های موبایل تا سال آینده از بازی بتلفیلد محروم خواهند بود. با این حال، این احتمال وجود دارد که بسیاری از طرفداران این بازی بتوانند پاییز امسال نسخه بتای بازی Battlefield Mobile را تجربه کنند.

شرکت EA اخیراً اعلام کرد که آزمایش بازی Battlefield Mobile را در اندونزی و فیلیپین آغاز کرده است و به زودی این آزمایش را در مناطق جدید عرضه می‌کند.

ویژگی های جدید بازی بتلفیلد

با این حال، EA اعلام کرد که، صفحه‌ای را راه اندازی می‌کند که به گیمر‌ها اجازه می‌دهد تا برای بازی پیش ثبت نام کرده و برای آزمایش‌های جدید در آینده نام نویسی کنند. بازی Battlefield Mobile رایگان است و فقط در صورت تمایل به حمایت از توسعه دهندگان، شامل موارد اضافی می‌شود. همچنین، بازی دارای Battle Pass و قفل پذیری‌های منحصر به فرد در این نسخه خاص از Battlefield خواهد بود.

نسخه بتا بتلفیلد موبایل

ذکر این نکته ضروری است که Battlefield Mobile فقط برای دستگاه‌های تلفن همراه در حال توسعه است، بنابراین از قابلیت cross-play برخوردار نخواهد بود. این بازی فقط در دستگاه‌های اندرویدی موجود خواهد بود.

برای کسانی که خوش شانس هستند تا در پاییز امسال وارد نسخه بتا شوند باید گفت که تمام پیشرفت‌ها در پایان دوره آزمایشی پاک می‌شوند. اطلاعات زیادی در مورد دستگاه‌های پشتیبانی شده فاش نشده است، اما گوشی‌های هوشمند باید از Android ۷.۰ و بالاتر استفاده کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار