افزایش سطح بازیکنان بازی Battlefield V از ۵۰ به ۵۰۰

شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد سطح حداکثری بازیکنان در عنوان Battlefield V از ۵۰ به ۵۰۰ افزایش یافت.

افزایش سطح بازیکنان بازی Battlefield V از ۵۰ به ۵۰۰به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سری Battlefield از پرطرفدارترین سری بازی‌های اکشن و سوم شخص به حساب می‌آید که در سال ۲۰۱۸ و توسط شرکت EA روانه بازار شد. این مجموعه مانند عنوان Call Of Duty روایتگر داستانی در جنگ جهانی و یا مبارزات نوین است که هر سبک از این سری طرفداران خاص خود را دارد.

زمان نسبتا زیادی از زمان عرضه عنوان Battlefield V می‌گذرد و این عنوان مانند سایر نسخه‌های سری Battlefield توانست به فروش چشم‌گیری دست یابد. این نسخه برخلاف انتظار بسیاری از گیمر‌ها دارای بخش داستانی بسیار کوتاهی بود و عنوان مذکور در ۵ قسمت نسبتا کوتاه به پایان می‌رسید که داستان کلی این عنوان درباره جنگ جهانی بود و در هر قسمت از آن اتفاقی جدید با کاراکتری جدید به داستان اضافه می‌شد.

افزایش سطح بازیکنان بازی Battlefield V از ۵۰ به ۵۰۰

عنوان Battlefield V هم مانند تمامی بازی‌های روز بازار دارای بخش آنلاین است که در آن گیمر‌ها از طریق اینترنت می‌توانند در آن به رقابت با یکدیگر بپردازند. اما در این بخش تاکنون محدودیتی وجود داشت که بخاطر این محدودیت حداکثر سطح هر بازیکن، ۵۰ بود. یعنی گیمر با دست‌یابی به سطح ۵۰ توانایی بالاتر رفتن از این سطح را نداشت.


بیشتر بخوانید: ایکس باکس وان با طرح فورتنایت به زودی معرفی می‌شود


به دلیل درخواست‌ها فراوان کاربران این بازی، شرکت الکترونیک آرتز تصمیم به بالا بردن سطح حداکثر این عنوان از ۵۰ به ۵۰۰ گرفت. شرکت EA از طریق وب سایت Reddit اعلام کرد، بخش آنلاین عنوان بتلفیلد ۵ از حداکثر سطح ۵۰ برای هر بازیکن به ۵۰۰ ارتقا پیدا خواهد کرد. همچنین هر گیمر پس از گذراندن هر ۵۰ سطح مدالی کسب خواهد کرد که نشانه تجربه اوست؛ به این ترتیب گیمری که به سطح ۵۰۰ برسد ۱۰ مدال دریافت خواد کرد.

در حال حاضر عنوان Battlefield V برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در دسترس است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق فروشگاه‌ها این بازی را تهیه کنند.

انتهای پیام/

به سطح حداکثری هر بازیکن در بازی Battlefield V افزوده شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار