رئیس انجمن سینمای جوان مهاباد از اکران و نقد سه فیلم کوتاه در خانه ۱۳۳۰ این شهرستان خبر داد.

رحیم بایزیدی رئیس انجمن سینمای جوان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: سه فیلم کوتاه «طغیان»، «سمفونی شهر» و «دریا موج موج می‌لرزد» در خانه ١٣٣٠ مهاباد دیروز با حضور عوامل فیلم اکران شدند.

وی افزود: فیلم کوتاه «طغیان» و «سمفونی شهر» به کارگردانی سینا الیاسی‌زادە، فیلمساز مهابادی و «دریا موج موج می‌لرزد» بە کارگردانی امیر غلامی، فیلمساز سردشتی تولید شدە که هر کدام از فیلم‌ها توانستەاند در جشنوارە‌های ملی و بین‌المللی برگزیدە شوند.

بایزیدی تصریح کرد: پس از اکران فیلم‌ها، بختیار پنجەای و حسین عزیزی از منتقدان سینما، بە نقد و بررسی آثار پرداختند و کارگردانان نیز بە پرسش‌های مخاطبان و علاقەمندان پاسخ دادند.

رئیس انجمن سینمای جوان مهاباد گفت: این نشست کە بە دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی با محدودیت‌هایی از لحاظ پذیرش علاقەمندان همراه بود، برای فردا دوشنبه ۲۲ شهریور ماه نیز تمدید شد تا امکان حضور همه علاقەمندان در دو سانس و در دو روز متفاوت فراهم شود.

خانه ١٣٣٠ در خیابان وفایی مهاباد با امکان برپایی نمایشگاه، اکران فیلم و برگزاری نشست‌های فرهنگی و هنری بە پاتوقی برای هنرمندان و علاقەمندان فرهنگ و هنر در منطقه موکریان تبدیل شدە است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.