پروسه انتخاب و معرفی شهردار قزوین و بررسی برنامه‌های نامزد‌ها توسط شورای ششم در سطح کشور بی سابقه بوده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، فرج اله فصیحی رامندی، رئیس پارلمان محلی قزوین گفت: در طول ادوار شورا و در هیچ کجای کشور این حجم نیروی با کیفیت برای ارائه برنامه و مصاحبه جهت تصدی پست شهردار به صحن شورا دعوت نشده بودند.

فصیحی رامندی افزود: پروسه انتخاب شهردار قزوین توسط شورای ششم به صورت منطقی و معقول با بررسی برنامه‌ها و نقطه نظرات گزینه‌های بومی و غیر بومی و با حضور جهادی و فعال اعضای شورا و حضور رسانه‌ها برگزار شد.

او با بیان اینکه برنامه‌های ارائه شده توسط نامزد‌ها مستند سازی خواهد شد، گفت: در آینده از این برنامه‌ها برای پیشرفت و توسعه شهر استفاده خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در اجرای پروسه انتخاب شهردار و حضور نامزد‌ها در صحن شورا مخالفت‌ها و موافقت‌های زیادی از برخی افراد به صورت حضوری، رسانه‌ای و در فضای مجازی صورت گرفت که شورا بدون توجه به تشویق‌ها و یا اظهار نگرانی از نقدها، روند انتخاب شهردار را به خوبی طی کرده است.

به گفته فصیحی، تلاش شورای اسلامی شهر قزوین این بوده که با خرد جمعی و رعایت مصالح از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده شود.

او با اشاره به نامه استانداری قزوین مبنی بر اینکه باید شهردار قزوین برای انجام مراحل اداری احراز صلاحیت به زودی انتخاب و معرفی شود، گفت: امیداریم تلاش‌های مثال زدنی همکاران شورا در پروسه انتخاب شهردار قزوین منجر به انتخاب نیروی جهادی و مرد میدان شود تا شاهد رضای حق تعالی و سبب خشنودی مردم و پیشرفت و توسعه شهر قزوین باشیم.

رئیس پارلمان محلی قزوین گفت: مهدی صباغی، حسین معصوم، سید مهدی کاظمی و غلامحسن اسلامی صدر، چهار گزینه نهایی تصدی شهرداری قزوین هستند که طی روزهای آینده یکی از آنها سکان شهرداری قزوین را به دست خواهد گرفت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.